• emzemz

Svårt att springa i drömmar?

Hur kommer det sig att det är så svårt att springa när man drömmer??

• Svar på tråden Svårt att springa i drömmar?
  • Theodoris

Det är sant! Nu kommer jag väl drömma inatt att jag springer bara för det här.

• Theodoris

Kanske borde lägga mig på soffan direkt...

• emzemz

En rund säng kanske vore något, borde ju gå väldans bra att snurra runt på en sån ju..

• Theodoris

Jo visst men usch vad hemskt.
    Nu ska jag lägga mig. Får se vad jag drömmer inatt då

• emzemz

Sweet dreams! Ska vara uppe ett tag till, får se imorrn vad det blev för spännande drömmar

• Theodoris

Jag drömde ingenting inatt eftersom jag inte kunde sova...

• coffee with milk
    lövet2 skrev 2008-03-30 23:23:45 följande:
    Jag lärde mig redan som barn att det var lättare att ta sats och kasta sig upp i luften i stället. Jag flyger fram med hjälp av bröstsim!
    Haha samma som mig ju
    2 blir snart 3 i april -08
  • emzemz

Drömde att jag var på ett uteställe och beställde en 6:a vodka/redbull, men den smakade inte så gott som de brukar. Sen var det stängningsdags och jag kunde inte hitta min jacka eller ryggsäck.. Inget springandes eller flygandes Hoppas på bättre lycka inatt

• Theodoris

emzemz; Drömde du något inatt?
    Jag minns inte alls vad jag drömde.

• emzemz

Jo, men sprang ingenting nu heller Jag kramades mycket med någon och det kändes helt rätt och hur skönt som helst! Vet dock inte med vem..

• Theodoris

Det är jobbigt att kramas med någon man inte vet vem det är i drömmar. Jag brukar tänka jättemycket på vem det kunde varit och vad det betyder

• emzemz

Har dock en aning om vem det kunde ha varit och om jag säger så här så önskar jag på en fortsättning inatt, men då med något annat än bara kramar.. undrar om sängen ropar efter mig snart?

• Theodoris

Jag drömde om en jättespindel inatt som sprang runt i lägenheten och man hörde alla åtta benen precis som den jä*eln hade högklackat på sig... Usch!
  • emzemz

Usch då! Mysigare saker kan man ju drömma om..

Jag, min mamma och en kompis var bjudna på middag hos någon släkting till mamma. Det var inte alls gott vilket mamma inte vidare diskret sa till mig och min vän medans värden var inne i köket och pysslade. Inget springande än så länge! Jag vill flyyyga inatt!

• Theodoris

Sen vi började prata om att springa i drömmar så kan jag inte drömma att jag springer. Det är så typiskt.

• emzemz

Inte fick jag flyga eller springa inatt heller.. Men däremot fick jag hångla med någon som var urusel på det! *juck!* Sen blev vi utslängda från där vi nu var? av en arb.kollega till mig. Jag sa att jag var oskyldig men det tyckte dock inte han. Meaning..?? Haha, klurigt med drömmar du..

• jeanettte

när jag drömmer att jag ska springa går det alltid skit lååångsamt, känns som jag springer i slowmotion.-... visste ej att det var "vanligt" utan ahr aldrgi tänkt på det förut=)

• TochPochLiten

samma här, om jag drömmer att jag springer går de sakta, om jag drömmer att jag kastar en sten eller nåt så landar den framför fötterna, om jag ska skrika kommer det inge röst. alltid samma och det är jobbigt och frustrerande.

• Suzy QX

Jag hopp-flyger istället när jag ska fly något. Och det är en härligt hissnande känsla, nästan så jag gillar de drömmarna fast än jag är jagad. Jag hoppar så höga och långa hopp att jag seglar över el och telefontrådar (oftast dem jag får se upp med) och känner mig sällan i fara pga min fantastiska förmåga till detta.

• emzemz
    Det var en annan tjej härinne som tipsade om att när man inte kan springa kan ta sats och flyga istället! Har dock inte fått chansen att göra det än efter att hon berättade om det..
Svar på tråden Svårt att springa i drömmar?