Svårt att springa i drömmar?
Hur kommer det sig att det är så svårt att springa när man drömmer??
Hur kommer det sig att det är så svårt att springa när man drömmer??
Jag lärde mig redan som barn att det var lättare att ta sats och kasta sig upp i luften i stället. Jag flyger fram med hjälp av bröstsim!
Jag tycker mig se ett mönster också, oftast om jag sovit för länge drömmer jag det.
Jag har aldrig varit med om att det är svårt att springa i drömmar. Om jag drömmer att jag springer så är jag lika snabb som en gasell som flyr från ett lejon.
Theodoris: Coolt! Men kan du springa långa sträckor eller är det bara korta..? Springa fort kan jag faktiskt ibland, men sen är det som om kroppen kommer på att "men vad håller du på med, du kan ju inte springa - du drömmer ju!"
emzemz; Jag springer jättelångt. Jag är kanske inte normal???
Fast när jag drömmer att jag springer så snurrar jag runt i sängen som en tok och stackars sambon går och lägger sig på soffan
Haha! Du har lyckats överbemanna din kropp! Stackars sambon dock men kul för dig
Coolt. Men springer man inte när man är vaken så är det lika bra att göra det i sömnen. Undrar om man bränner kalorier där med?
Haha! Tänkte faktiskt på det alldeles nyss
Du borde ju bränna några i alla fall med tanke på att du snurrar runt så att sambon flyr fältet