• emzemz

Svårt att springa i drömmar?

Hur kommer det sig att det är så svårt att springa när man drömmer??

• Svar på tråden Svårt att springa i drömmar?
  • lövet2

Jag lärde mig redan som barn att det var lättare att ta sats och kasta sig upp i luften i stället. Jag flyger fram med hjälp av bröstsim!

• NovJenny
    emmashallon skrev 2008-03-30 23:22:54 följande:
    åå det händer mig jätteofta!! läskigt faktiskt, men det är nog det att man försöker öppna ögonen på riktigt men att det då inte går....
    Ja, men känslan är jätteskum ju!
    Nästan jobbigt att drömma då!
  • NovJenny

Jag tycker mig se ett mönster också, oftast om jag sovit för länge drömmer jag det.

• Theodoris

Jag har aldrig varit med om att det är svårt att springa i drömmar. Om jag drömmer att jag springer så är jag lika snabb som en gasell som flyr från ett lejon.

• emzemz
    NovJenny skrev 2008-03-30 23:24:05 följande:
    Ja, men känslan är jätteskum ju! Nästan jobbigt att drömma då!
    [/citat]

Ja! Det är ju också en vanlig förekommande grej i drömmar, vad beror DET på då?
    lövet2 skrev 2008-03-30 23:23:45 följande:
    [citat]
    Jag lärde mig redan som barn att det var lättare att ta sats och kasta sig upp i luften i stället. Jag flyger fram med hjälp av bröstsim!
    Oh, det måste jag testa inatt! Hoppas jag kommer ihåg det då bara Alltid lika kul med flygdrömmar! Kanske skulle ta och lägga sig "redan nu". Börjar 14:35 imorrn så det är ju lite tidigt egentligen
  • emzemz

Theodoris: Coolt! Men kan du springa långa sträckor eller är det bara korta..? Springa fort kan jag faktiskt ibland, men sen är det som om kroppen kommer på att "men vad håller du på med, du kan ju inte springa - du drömmer ju!"

• Theodoris

emzemz; Jag springer jättelångt. Jag är kanske inte normal???
    Fast när jag drömmer att jag springer så snurrar jag runt i sängen som en tok och stackars sambon går och lägger sig på soffan

• emzemz

Haha! Du har lyckats överbemanna din kropp! Stackars sambon dock men kul för dig

• Theodoris

Coolt. Men springer man inte när man är vaken så är det lika bra att göra det i sömnen. Undrar om man bränner kalorier där med?

• emzemz

Haha! Tänkte faktiskt på det alldeles nyss Du borde ju bränna några i alla fall med tanke på att du snurrar runt så att sambon flyr fältet

Svar på tråden Svårt att springa i drömmar?