• Namnam

Använder du stringtrosor?

Är modet kvar då "alla" har string eller har modet gått vidare?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Använder du stringtrosor?
  • Zimlis

Ibland och särskilt om jag ska hotta till mej lite - då åker stringen på (och ofta av ganska så fort oxå )

• Gossa

hipsters

............................Massive Attack..................................
  • W W
    bustjejen skrev 2008-04-02 10:38:55 följande:
    Aldrig string. Det är asfult och ute.Speciellt på folk som har lågt skurna brallor och stringen som syns.Hotpants är mycket snyggare!
    oavsett vilka trosor som syns så är det fult enligt mig.. sålänge byxorna är på så ska inte trosorna synas.. möjligen anas men inte mer än så..
    You call me a bitch like it's a bad thing
  • Zimlis
    IsDimma skrev 2008-04-02 10:46:40 följande:
    oavsett vilka trosor som syns så är det fult enligt mig.. sålänge byxorna är på så ska inte trosorna synas.. möjligen anas men inte mer än så..
    Fulast är dock när "prislappen" hänger ut *ryyyys*
  • W W
    Zimlis skrev 2008-04-02 10:49:08 följande:
    Fulast är dock när "prislappen" hänger ut *ryyyys*
    nej, fy.. den ska BORT!! iaf om den syns (antingen genom att den hänger utanför eller för att trosorna är genomskinliga) usch *ryser av obehag*
  • Zimlis
    IsDimma skrev 2008-04-02 10:58:09 följande:
    nej, fy.. den ska BORT!! iaf om den syns (antingen genom att den hänger utanför eller för att trosorna är genomskinliga) usch *ryser av obehag*
    Japp det finns en bra uppfinning som heter "sprätt" (om man inte vill klippa)
  • W W
    Zimlis skrev 2008-04-02 11:01:04 följande:
    Japp det finns en bra uppfinning som heter "sprätt" (om man inte vill klippa)
    jag vet bra uppfinning även om man inte kan sy
  • Zimlis
    IsDimma skrev 2008-04-02 11:17:18 följande:
    jag vet bra uppfinning även om man inte kan sy
    *nickar instämmande*
  • Valkyriah
    bustjejen skrev 2008-04-02 10:38:55 följande:
    Aldrig string. Det är asfult och ute.Speciellt på folk som har lågt skurna brallor och stringen som syns.Hotpants är mycket snyggare!
    Det kan jag hålla med om
    Underkläder har man under kläderna oh ska inte synas.
    Innerst inne är vi alla hårdrockare
  • UnderbaraGossar

Aldrig. Använde det förr, men modet har nog förändrats en hel del. Nu kan jag inte ta på mig ett par, tycker de är väldigt obekväma. Använder hotpants i spets, tycker de är supersköna och snygga!

Svar på tråden Använder du stringtrosor?