• Namnam

Använder du stringtrosor?

Är modet kvar då "alla" har string eller har modet gått vidare?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Använder du stringtrosor?
  • Kall öl

Obekvämare får man leta efter.

Blues voittaa tänä vuonna, narrit ja Kärpät voivat unohtaa kaiken muun
  • Anonym

Har ni stringtrosor för att det är sexigt eller bekvämt? Jag tycker det ser porrigt ut (=inte positivt) och verkar himla obekvämt och opraktiskt, alltid upp i röven, och ingen hygienisk funktion alls. Verkar vettigare att vara utan helt i så fall. Svara gärna för jag undrar verkligen varför man väljer att ha det! Behöver jag säga att jag aldrig ens testat?!

• signaturbyte

Då svarar jag väl för mig då
    För att det är bekvämt, man har inga trosränder och dom SKA åka upp i rumpan(till skillnad från vanliga, som jobbar sig dit ändå ). Men när man började använda string var det ju för att det var 'tufft'.

Jag växer väl ifrån det om 5-10 år...

Anonym skrev 2008-04-02 09:30:33 följande:
    Har ni stringtrosor för att det är sexigt eller bekvämt? Jag tycker det ser porrigt ut (=inte positivt) och verkar himla obekvämt och opraktiskt, alltid upp i röven, och ingen hygienisk funktion alls. Verkar vettigare att vara utan helt i så fall. Svara gärna för jag undrar verkligen varför man väljer att ha det! Behöver jag säga att jag aldrig ens testat?!
  • Valkyriah
    Anonym skrev 2008-04-02 09:30:33 följande:
    Kan ju bara svara för mig själv
    Jag använder string dels för att jag tycker det är snyggt och för att inte kanter ska synas under byxor,dels för att jag tycker det är bekvämt,händer att jag använder hotpants eller "vanliga" trosor men sådana har en tendens att glida in i röven och man får hela tiden gå och dra String sitter ju där dom ska.
    Innerst inne är vi alla hårdrockare
  • signaturbyte

snarlikt mitt svar (så du svarar för dig och mig )

Valkyriah skrev 2008-04-02 09:33:56 följande:
    Kan ju bara svara för mig själv Jag använder string dels för att jag tycker det är snyggt och för att inte kanter ska synas under byxor,dels för att jag tycker det är bekvämt,händer att jag använder hotpants eller "vanliga" trosor men sådana har en tendens att glida in i röven och man får hela tiden gå och dra String sitter ju där dom ska.
  • Valkyriah
    signaturbyte skrev 2008-04-02 09:34:38 följande:
    snarlikt mitt svar (så du svarar för dig och mig)
    Innerst inne är vi alla hårdrockare
  • Sasuke

Alltid, mer eller mindre. Det är bekvämt, man slipper visa troskanterna när man har tighta kläder och string är så mycket snyggare än andra trosor.

Lev ditt eget liv, för du ska dö din egen död.
  • Anonym (Lizzie)

Bara vid vissa tillfällen -bara när jag ska ha sex. Och det är för min egen skull, inte för mannens.
    Annars -aldrig. Obekväma. När jag är hemma går jag helst troslös med enbart mjukisbrallor.

• W W
    Valkyriah skrev 2008-04-02 09:33:56 följande:
    Kan ju bara svara för mig själv Jag använder string dels för att jag tycker det är snyggt och för att inte kanter ska synas under byxor,dels för att jag tycker det är bekvämt,händer att jag använder hotpants eller "vanliga" trosor men sådana har en tendens att glida in i röven och man får hela tiden gå och dra String sitter ju där dom ska.
    du får gärna svara för mig också jag tycker som du
    You call me a bitch like it's a bad thing
  • DenÖdmjukaHögtÄlskadeGmoll
    Hellvira skrev 2008-04-02 09:02:08 följande:
    Svar på #57Oj jag glömde. Jag använder alltid Maxisloggi numera när jag är mamma för min röv har växt. *obs sent aprilskämt*
    där skrämde du mig faktiskt
    reserverar mig för evt felstavningar och feltolkningar
Svar på tråden Använder du stringtrosor?