• Namnam

Använder du stringtrosor?

Är modet kvar då "alla" har string eller har modet gått vidare?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Använder du stringtrosor?
  • längtan09

Jag använder ibland, men det är bara för att jag har många kvar par sen det var mode och ibland tryter det i underklädeslådan. Sen tycker sambon om det och man vill ju inte göra honom ledsen HELA tiden :)

• MammaMandiz

Tycker faktiskt att det är obekvämt med "vanliga" trosor. Det skaver på skinkorna. String skaver inte i baken på mig inte.

(¯`°?.¸ ღ♥ Tyra ♥ღ ¸.?°´¯)
  • ThatsHot

blivit svårare efter man fött barn tycker jag då det gör såå ont där bak he he men vid lite mer tighta jeans så...

• Bebbe2006

Stringtrosor känns inte som ett rep i arslet. De känns inte alls om de inte är för trånga. Då är det mindre skoj.

Vanliga trosor får man ju skavsår på skinkorna av.

• mooogn

Har nog aldrig haft så trånga byxor att trosorna skulle skava på skinkorna! Dessutom: Är jeansen sååå trånga så skulle mitt underliv inte heller må särskilt bra...

• Yayo

jag tycker string är bekvämast för de är inte i vägen när man har tajta byxor och de korvar sig inte. skönast tycker jag efter kalsonger då

• Seven Costanza

Bara när jag har ljusa byxor (och då är det hudfärgade string som gäller) eller tajta klänningar, då det inte är snyggt när kanten syns. I övrigt använder jag alltid hipsters, inga "vanliga" trosor alls, och har oftast jeans. Jag tycker int att mina hipsters korvar sig eller skaver mot skinkorna.

• AstraTrillian

Urch nej. Obekvämt och fult. Jag använder hipsters istället, åker aldrig in i rumpan och är jättebekväma.

• Emeliela

Ja det gör jag.. tycker att det är fult men såå bekvämt. Sen så har jag inte uppdaterat mina underkläder på hur länge som helst heller..

My family - My world
  • Trynträ

Köp inte sloggis hipsters isåfall för de åker in i rumpan. Inte de med kant utan de utan som är ihopsydda i grenen.

AstraTrillian skrev 2008-04-09 16:48:26 följande:
    Urch nej. Obekvämt och fult. Jag använder hipsters istället, åker aldrig in i rumpan och är jättebekväma.
  • AstraTrillian
    Trynträ skrev 2008-04-09 19:54:37 följande:
    Köp inte sloggis hipsters isåfall för de åker in i rumpan. Inte de med kant utan de utan som är ihopsydda i grenen.
    Jag vet! Hemska trosor, har tyvärr köpt såna otyg.
  • Anna Paulita

Nej, det gör jag inte. Tycker att det är grymt oskönt med stringisar. Även om jag förr alltid använde det. Kom ifrån det när jag var gravid och så kom jag aldrig tillbaka till det efteråt.

Jag använder typ hipsters.

Svar på tråden Använder du stringtrosor?