Inlägg från: Kaktus76 |Visa alla inlägg
  • Kaktus76

Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem.

Tack!! Ja det känns jättespännande. "Bara" 13 dagar kvar(minst)

Ja det är konstigt hur mycket man vill fixa klart innan bebisen kommer och faktiskt så hinner man fixa en hel del också trots tröttheten

• Kaktus76
    Gullfina skrev 2008-05-27 17:03:30 följande:
    Ja, man kanske skulle söka lite där nere också. Mmmm...man vet aldrig, vet du.
    Nyfiken fråga....varför vill du ha ett nytt hus?
  • Kaktus76
    Gullfina skrev 2008-05-27 17:24:05 följande:
    Jag trivs inte.
    Ok det var så enkelt

det var ju tråkigt att höra. Något speciellt som gör det el bara huset i sig?
    numberone skrev 2008-05-27 17:45:15 följande:
    Kaktus:så söt stol, påminner om den jag visade i min blogg för ett tag sen som varit mormors...Vi har köpt ett helt vanligt vitt spjälskydd från Ikea.
    ska genast gå in i bloggen och kolla.
    Jag har köpt ett med spöket Laban,men ångrar mig lite nu. har dock tagit bort dom lösa spökena så det känns lite bättre utan dom.
  • Kaktus76
    Puh76 skrev 2008-05-28 14:26:37 följande:
    Kaktus: den där päronpajen du gjorde..hur många grader ska ugnen stå på?
    Jag brukar ha på 175 grader men jag vet dom som brukar ha på 200 för att det ska gå fortare. Men som sagt jag kör på 175!!
  • Kaktus76
    zandrisen skrev 2008-06-02 11:28:25 följande:
    Hej tjejer!Nyss återkommen från en underbar weekend i Barcelona, och idag fyller jag inte mindre än 30 år! Fattar inte var tiden tog vägen???Iaf, Barcelona var mycket trevligt, shoppade massor av kläder och skor, och kikade runt i underbara inredningsbutiker, där jag tyvärr inte hade råd att handla nåt... Kostar ju lite att forsla hem om man nu slår till på nån trevlig fåtölj eller så, haha...Hur är det med alla er? Inga bebisar som ploppat under tiden jag var borta?
    GRATTIS,GRATTIS............. Tur för dig att du inte hör mig skråla "Med en enkel tulipan..." 

Hur har du haft det i Barcelona då? Blev det någon shopping?

Här har det inte heller tittat ut någon bebis....allt är bara lugnt och stilla där inne!
  • Kaktus76

Tjena tjejer!!

Slänger in en fråga som INTE har med inredning att göra: Vet ni om man kan vara illamående i slutet av graviditeten? Hör det liksom ihop? Har kräkts inatt och mår allmänt illa nu??

• Kaktus76
    zandrisen skrev 2008-06-04 08:32:40 följande:
    Var är Kaktus förresten? Är hon och föder barn...? *tittar efter*
    Nej här är jag Inga tecken här att något är på g!!!!!!!!!..........................

Vilken fin tapet du har i köket. Vart kommer den ifrån?
  • Kaktus76
    Köksklockan med hylla under.

Slänger in en bild på vår nyköpta köksklocka och önskar samtidigt er alla en trevlig helg!
    Här ska nu dammsugas in vi åker bort till kompisar på middag. Må så gott.
Svar på tråden Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem.