Inlägg från: Kaktus76 |Visa alla inlägg
  • Kaktus76

Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem.

Gullfina skrev 2008-06-07 14:59:49 följande:
    Superfin!
    Tackar,tackar
  • Kaktus76
    numberone skrev 2008-06-17 09:54:39 följande:
    ca 22 timmar kvar tills de ska sätta fart på lilla busen i magen.....
    Åh,tänk.Snart får du hålla den lilla i famnen och snusa.MYYYYSIGT!!! Jag lovar
  • Kaktus76
    Häxan Hedda skrev 2008-06-17 13:29:01 följande:
    Nya SängenFotänden vände vi på så man ser det fina mönstret Kaktus,snäääälla får jag snusa lite på henni? Guud så go Numberone,är det en tösabit du bär på? Jag gick ju på gullfinas linje och trodde på en Nils Åhh,vad jag ska tänka på dig imorgon,eller hela natten förresten.Blir inte alls förvånad om det startar inatt då du vet att det är sluttid imorgon Och mettan tro mig jag morrar jag också,är inte den som brukar gå igång men igår så sket han i det blå skåpet om man säger så Så nuu förstår jag varför det känns som om han tar det så lättvindigt då vi bråkar,han får ju ur sig allt på en gång medans jag är tyst.Tror att det blir ändring på det från och med nu, det var riktigt uppfriskande Hoppas att alla mår bra mellan solskenen,ösregnen och hagelskurarna
    Klart du får snusa på henne.Du är välkommen hit

Vad sängen bklev fin,förstår om du e nöjd!!
  • Kaktus76
    Halloj brudar!!!

Har saknat er och era inlägg. Av förklariga skäl så har jag inte haft tid att vara inne här så mycket som jag har velat. Mest bara sporadiska besök.
    Vad har jag missat? Kan någon uppdatera mig?

Här är det tråkväder idag,regn och blåsigt. Så nu har jag passat på och gjort ett nytt inlägg i bloggen. Inget inredningsinspirerat,men absolut värt att gå in och kolla på (tycker jag iaf)

www.nutresnartfyra.blogspot.com
  • Kaktus76
    Gullfina skrev 2008-06-24 12:37:26 följande:
    Nää, så söt! Föerstår att du är lycklig!
    tack. ja det är underbart...förutom dom ggr på natten man ska kliva upp Men det är det helt klart värt!
  • Kaktus76
    Tårtsmulan77 skrev 2008-06-25 20:06:39 följande:
    Hej hopp!Hoppas alla mår bra!!!Lite nytt i bloggen. Ett litet loppisfynd
    Åh vad söt!! Vit färg och hjärtan,det gör underverk ibland.
Svar på tråden Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem.