Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem.

Hörre du Gullfina!
Nu har du inte läst igenom alla inlägg

Nu var du allt lite busig. Jag vill ju ha svar på min fråga
Kram!
Städa var det visst jag höll på med

Mettan!
Vad tråkigt med husvagnen förstår att ni blev besvikna.
Häxan Hedda!
Jag har också suttit och beundrat tavlan. Anette ska snart öppna en webbutik. Maila henne och fråga de kanske har dem i butiken. Jag har handlat av henne flera gånger och det är inga problem. Jag kommer inte våga tiitta på deras webbutik tror jag för då går jag nog i personlig konkurs.
Zandrisen!
Dessa ungar. Jag har haft en tapetrivande son
Det räcker inte att bara räkna till 10 när jag sett det kan jag lova.
Musli!
Jag har också missat att läsa om din svåger. jag beundrar verkligen dig och har gjort det många gånger ska du veta. Du verkar ha ett så stort hjärta och bryr dig så mycket om alla människor och ändå så har du maken långt borta. Tänk om alla människor fick lite av din glädje och omtanke. Då skulle världen se annurlunda ut.
Nublu!
Det låter som att du vet vad du skall göra idag.
Hjorthan!
Säger bara ta det lugnt. Öppna fönstren så kanske dammet blåser ut
Idag är det min och Stinas lediga dag. Vi kanske åker in en sväng till stan. Tänkte även ta tag i vår skitiga bil. Älskar fredagar då vi är lediga.
Hjorthan!
Tack för att du frågar. Jag mår ganska så bra. Men jag håller sträng diet just nu. Det behövs kan jag lova.
Hur går det förresten med din bantning? Ni var ju så duktiga ett tag.
Jag städade ju hela dagen igår och det är så skönt att slippa det på fredagen. Dammsugaren åker fram en sväng idag ändå.
Musli!
Jo ditt hjärta är stort det ska du veta.
Ska kika på dina tofflor nu.
Hjorthan!
9 kg det är ju jättemycket. jag ska köpa batterier till min våg så jag har lite koll jag med. Nu har jag inte ätit godis, kakor och fet mat på över 2 veckor och byxorna har redan blivit stora.
Gullfina!
Tycker ju om dig med
Zandrisen!
Tack för din omtanke.
Hjorthan!
Åh vilken mysig dag det är du värd. Jag har inte varit på Österlen sen jag var liten. Kanske ska dra med mig familjen och husvgnen dit en sväng i sommar.
Här snöar det för fullt idag typiskt aprilväder.
Umbro!
Skåpet kommer bli så fint vitt.
Det är nog Johanna vintages blogg som du menar
Hjorthan!
En liten bebis låter mysigt. Tycker det låter som en bra idè för din kropp. Hoppa på maken när han kommer hem igen.
Bebissuget går nog aldrig riktigt bort tror jag. De växer ju så rackarns snabbt bara de små liven.