Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem.

Det där var riktigt tvetydigt
Eller så är jag bara enkelspårig *moa ha ha ha*Vad är det du nu kokar ihop *nyfiken i en strut*

Eller så är jag bara enkelspårig *moa ha ha ha*NÄÄÄ Musli,gud vad tråkigt att höra
Sånt här gör mig så otroligt upprörd,de väntar med att informera föräldrarna till in i det sista. Hur stor chans har ni att få till stånd ett annat beslut på inga marginaler alls? Och det är preciiis det politikerna räknar med. Och förstå vad billig hyra det måste vara på det sjuka huset,de måste ju spara massor av pengar,på barnens bekostnad självklart. *kastar veckans bajskattlåda i deras riktning*
Hoppas verkligen att det går vägen med era planer att ta över det själva,det säger ju sig själv att Hanna inte kan gå där
Kan inte beskriva hur skönt det är att redan ha anmält sig, jag blev såå lättad när jag hörde att anmälningstiden blivit förlängd
Tusen tack till alla som håller tummarna,ni är guld värda 
Hjorthan,hur mår du vännen? Hur gick det på jobbet igår,hade du mycket ont då du kom hem ? *kramar om försiktigt*
Zandrisen,låter som om du hade en rätt mastig dag igår,hoppas att den här blir bättre 
Stackars Mick
Ett bra tips just när barnen är förkylda är att låta de duscha i minst 15 minuter innan de ska sova,vattenångan löser upp snoret och de sover mycket bättre plus att det förebygger öroninflammation då trycket försvinner av det upplösta snoret.
Låter lite förvirrat då jag ska försöka förklara ,hoppas att ni förstår ändå
Hoppas att ni får komma till doktorn i alla fall.
Gullfinaaaaa *gråten i halsen och paniken är total*
Hjääälp mig!!!!! Jag håller på att måla en gammal sekretär och på de där bräderna man drar ut på sidorna (dom som skivan vilar emot) där spricker liksom färgen
Har grundmålat där precis som övriga möbeln men färgen vill inte fästa, samma sak med handdukshängaren jag målar
Färgen spricker upp som i små små ringar. Vad gör jag för fel?
*redo för uppläxning*
Om någon annan har någon ide så tar jag tacksamt emot
Zandrisen,hur har det gått med Mick? Kom ni iväg till doktorn???
Lillsyrran,det var verkligen fina saker 
Musli hjärtat...lilla gumman..står mitt uppe i matlagningen så jag hinner bara kasta in en stor kram till dig. Återkommer senare...
Heja Hjorthan,gnugga av dig allt vad du orkar. Du vet väl hur karlar funkar,bara de hör det tillräckligt ofta så tror de till slut att de kommit på det själva

Musli min vän, ja vad ska man säga? Vilka rikspuckon som missar att vara med en överlycklig Hanna på hennes fördelsedag, se hur hon med ivriga händer och glittrande ögon öppnar paket efter paket,kan riktigt höra hennes förtjusta små utrop

Att frivilligt avstå från det och per automatik missa att tillbringa dagen med en underbar människa som du över kaffekoppar och bullfat, kan bara sammanfattas på ett sätt.
Det är DERAS förlust!!!!
Lämna puckosarna där hemma och kom ner till Junibacken hjärtat,Balder och jag står och väntar vid entren 
Zandrisen,skönt att det kickat in redan, hoppas att du får sova gott i natt.
Umbro,det där skåpet är så fiint! Så finta att jag helt tappade vad du visade efter ,*ASG* måste in och kika igen HAHAHAHA...
Tack för målningstipsen, det skumma är att det är samma grundjobb nedlagt och målat med samma grundfärg och på övriga ställen fäste färgen klockrent *kliar mig i huvudet* Fattar ingenting...
Ha det gott mina vänner och ja,jag håller med vi bor för långt ifrån varandra

Godmorgon i tråden 
Kikar in som hastigast mittemella städning shopping och på väg till min systerdotters kalas
Var på tjejmiddag igår,huuur kul som helst
Dock lite mycket vin och för lite sömn,märks att man inte är 20 längre...
ikväll ska maken och jag dessutom på middag för en av våra kompisar har fyllt 35 så vi ska fira honom då,och imorgon ska man stå fräsch och fin (hrmm) kl 13.00 och ta emot kalasgäster,innan dess ska jag ha bakat bullar och pizzabullar
Behöver nog ett par dagars semester efter den här helgen
Lämnar en hög med kramar,tag dock på egen risk de kan osa liiite bakfylla,det är ddock tanken som räknas
Hejsan Lcroft
Snopet ,känner igen det är 
Hjorthan,var försiktig nu,du ska nog ta det lugnt även om det känns bättre
*hötter med fingret*
Musli,du får se till att tanka ordentligt,skönt att han honom hemma igen 
13 år emmeln, det klart att han ska ha presenten när han fyller år
Den är så fin den där... och skänken i bakgrunden gah VILL HAAAA!