Inlägg från: Häxan Hedda |Visa alla inlägg
  • Häxan Hedda

Hörrni mina sköna bönor

Jag har beslutsångest,ska jag måla sängarna och slipa så de blir slitna eller ska jag lasera dem och inte slipa istället? Snälla vad tycker ni?

• Häxan Hedda

Välmommen till världen lilla Alma

Stort grattis Kaktus,mycket bra kämpat !

• Häxan Hedda

Heja Numberone!!!  
    Håll ut ,nu är det bara dagar kvar...eller timmar Kämpa på

• Häxan Hedda

Hej allihop
    Ni sover nog gott nu men jag slajdar in iallafall

Musli mitt lilla hjärta, rör inget mer i huset! Väskan är packad och jag tänkte flytta in till helgen ;-D Skämt åsido, avis är bara förnamnet på vad jag är,om man tar bort aggressionen så passar nog Hulken in bättre på hur jag ser ut
    Har vikt den 6:e juli åt dig  Jobbar troligen fredag och lördag så söndagen vore perfekt! Eller måste ni börja hemfärden då *underläppen darrar oroväckande*

Min säng är monterad och målad *lycklig* Ska försöka få in foton imorgon,den är såååå fin!!!! (sambon morrar dock fortfarande )

Nu har jag glömt vad jag mer skulle kommentera Fundersam

Kram på er alla..OJ! Glömde juh, vi har haft 10-årskalas här idag. Min lilla Tuva fyllde tvåsiffrigt, inte illa

• Häxan Hedda

Nya Sängen

nya sängen
    Fotänden vände vi på så man ser det fina mönstret

fotänden

Kaktus,snäääälla får jag snusa lite på henni? Guud så go

Numberone,är det en tösabit du bär på? Jag gick ju på gullfinas linje och trodde på en Nils
    Åhh,vad jag ska tänka på dig imorgon,eller hela natten förresten.Blir inte alls förvånad om det startar inatt då du vet att det är sluttid imorgon

Och mettan tro mig jag morrar jag också,är inte den som brukar gå igång men igår så sket han i det blå skåpet om man säger så
    Så nuu förstår jag varför det känns som om han tar det så lättvindigt då vi bråkar,han får ju ur sig allt på en gång medans jag är tyst.
    Tror att det blir ändring på det från och med nu, det var riktigt uppfriskande

Hoppas att alla mår bra mellan solskenen,ösregnen och hagelskurarna

• Häxan Hedda

Tusen tack för alla  fina kommentarer ang sängen,själv så är jag sååå nöjd

Numberone,håller alla tummar och tår inför morgondagen! Go girl

• Häxan Hedda

Nublu,uuunderbart hus  Lite att jobba med men vilken potential

• Häxan Hedda
    Heja Numberone! Idag är det stora M-dagen 
     M som i MAMMA   

Tänker på dig heeela dagen,och glöm inte att du har hela hejarklacken med dig härifrån.

Massor av lycka till-kramar och peptalk

KRAAAAAAM
  • Häxan Hedda
    libero skrev 2008-06-18 07:47:54 följande:
    Hedda!Glömde ju berömma din fina säng. Hit med denJag är så trött på vår furusäng.
    Tack så jättemycket Kyss
  • Häxan Hedda
    musli skrev 2008-06-27 06:43:07 följande:
    Jo, jag jobbar på ICA, bara som tim-anställd än så länge men jag lär mig ALLT och jobbar HÅRT nu och hoppas på en anställning fram i höst... Men nästa vecka ska jag vara LEDIG!!! Maken kommer i eftermiddag  och på onsdag i nästa vecka åker familjen till Stockholm och blir där till söndag eller måndag, beroende på väder och hur roligt vi har!!!! Nu ska jag väcka dottern och åka till dagis och jobb!!!*kram på er allihopa*
    In och vänder,vill bara säga att jag väntar på dig   Ska bli underbart roligt
    Är på väg till landet.

*Kramar till höger och vänster *
  • Häxan Hedda
    LAV0LINA skrev 2008-07-01 21:46:19 följande:
    Jag skulle nog måla dom vita och låta detaljerna vara kvar i trä. Det är ju fint med vitt, men det är även fint att ha nått som bryter av tycker jag... Åååh, svårt...!!!!
    Bonanza, jag hade målat allt vitt,tycker detaljerna kommer fram fint ändå. Men om du börjar med att ha dem trärena så kan du ju känna hur det känns

Clara,jag hade behållt sängarna, jtycker de var fina. Jag skulle hemskt gärna själv vilja ha sängar som soffstomme men sambon är seg som kola när det gäller den iden *suck*

Credo,snälla jag skulle jättegärna vilja se bild på din soffa,har själv en svart skinnsoffa som jag absolut inte kommer överens med men som sambon envist håller fast vid

Kram på er alla pärlor.

Musli,nedräkning på hög nivå
Svar på tråden Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem.