Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem.
Jag har köpt ny säng
Tänk er vit och nött *drömmer*
Nu ska jag bara berätta för min sambo
*moa hahahaha*
http://www.tradera.com/auction/auction.aspx?aid=66035052
Jag har köpt ny säng
Tänk er vit och nött *drömmer*
Nu ska jag bara berätta för min sambo
*moa hahahaha*
http://www.tradera.com/auction/auction.aspx?aid=66035052
Hörrni mina sköna bönor 
Jag har beslutsångest,ska jag måla sängarna och slipa så de blir slitna eller ska jag lasera dem och inte slipa istället? Snälla vad tycker ni?

Välmommen till världen lilla Alma 

Stort grattis Kaktus,mycket bra kämpat !
Heja Numberone!!!

Håll ut ,nu är det bara dagar kvar...eller timmar
Kämpa på 
Hej allihop 
Ni sover nog gott nu men jag slajdar in iallafall
Musli mitt lilla hjärta, rör inget mer i huset! Väskan är packad och jag tänkte flytta in till helgen ;-D Skämt åsido, avis är bara förnamnet på vad jag är,om man tar bort aggressionen så passar nog Hulken in bättre på hur jag ser ut
Har vikt den 6:e juli åt dig
Jobbar troligen fredag och lördag så söndagen vore perfekt! Eller måste ni börja hemfärden då *underläppen darrar oroväckande*
Min säng är monterad och målad *lycklig* Ska försöka få in foton imorgon,den är såååå fin!!!! (sambon morrar dock fortfarande
)
Nu har jag glömt vad jag mer skulle kommentera 
Kram på er alla..OJ! Glömde juh, vi har haft 10-årskalas här idag. Min lilla Tuva fyllde tvåsiffrigt, inte illa
Nya Sängen
![]()
Fotänden vände vi på så man ser det fina mönstret
![]()
Kaktus,snäääälla får jag snusa lite på henni? Guud så go 
Numberone,är det en tösabit du bär på? Jag gick ju på gullfinas linje och trodde på en Nils
Åhh,vad jag ska tänka på dig imorgon,eller hela natten förresten.Blir inte alls förvånad om det startar inatt då du vet att det är sluttid imorgon
Och mettan tro mig jag morrar jag också,är inte den som brukar gå igång men igår så sket han i det blå skåpet om man säger så
Så nuu förstår jag varför det känns som om han tar det så lättvindigt då vi bråkar,han får ju ur sig allt på en gång medans jag är tyst.
Tror att det blir ändring på det från och med nu, det var riktigt uppfriskande
Hoppas att alla mår bra mellan solskenen,ösregnen och hagelskurarna
Tusen tack för alla fina kommentarer ang sängen,själv så är jag sååå nöjd 
Numberone,håller alla tummar och tår inför morgondagen! Go girl 
Nublu,uuunderbart hus
Lite att jobba med men vilken potential 

Ska bli underbart roligt