• nublu

Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem.

Kaktus: Hurdan griffeltavla?

• nublu

Kaktus: Det kan du ju göra. Vecka 21 finns det mer att välja på.

• nublu

Lopp: Nix, hade det funnits så hade jag köpt in dom också.

• nublu

Kikar in här som hastigast också. Såg ett megahärligt kök, förstår om du är nöjd Zandrisen!

Här ser det ut som hejkon-bejkon i vanlig ordning, flyttade om barnen i helgen (igen!)och håller på att flytta runt på Nublu också. Igår kom mina hett efterlängtade mattor från Nordhjem också så dem ska jag försöka få på plats idag. Och deklarera. *uäck* Och i morgon eftermiddag drar vi iväg till Estland och säljer huset. Ska bli skönt att få det gjort men samtidigt lite sorgligt. Å andra sidan kan vi installera bergvärme utan att låna ett korvöre och det känns bra! Fast om jag hade fått välja hade jag hellre haft huset kvar.

• nublu

Eddan: Nu blev jag inte ett dugg avundsjuk. *ljuger mig blå*

Kontrar med vårt semestermål:www.baltcott.se/show/20

Och i helgen blir det två nätter här: www.terviseparadiis.ee/

Idag var det visst 21,5 grader varmt i Pärnu.

Fasen, jag är fortfarande avis på er semester!

• nublu

Hjorthan: Och jag skulle gärna hänga med till Lalandia! *försöker diskret knö mig in i Hjorthans kappsäck* Uff, blir kärvt att få igen locket bara...

Musli: Härligt det låter! Håller tummarna för att du får jobbet!
    Klarade dina burkar transporten?

• nublu

Zandrisen: Jag hänger med till Barcelona också, du har väl en riktigt stor resväska va?

• nublu

Jaha tjejer, ha en skön Valborg och ta det lugnt med demonstrationerna i morgon.

• nublu

Mettan: Det tror jag ju vad jag vill om iofs.

Jag hade precis lika gärna stannat hemma och påtat i trädgården och njutit av att vara ledig med familjen. Men nu blev vi tvugna att resa och då kompenserar jag mig med lite lyx. Ingen i familjen som klagar heller.

• nublu

Mettan: Hoppas att du är simkunnig! Eller tänker du sno en jolle någonstans och paddla till Pärnu?

Svar på tråden Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem.