Inlägg från: Tårtsmulan77 |Visa alla inlägg
  • Tårtsmulan77

Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem.

zandrizen: Jag hade det toppenmysigt vid torpet Glad även om vädret inte var så strålande som det var på morgonkvisten.

umbro: Vad härligt med alla fynd Glad kul när man hittar saker man tycker om.
    Vill gärna se bilder Flört

Själv köpte jag kaffekoppar på ett loppis här hemma.
    Jag vet bara inte om jag ska ha dem här hemma eller vid sommartorpet Fundersam
    Finns bild på dem i bloggen.
  • Tårtsmulan77
    musli skrev 2008-04-19 18:41:05 följande:
    oj... Men på sjukhuset får han bra vård. Skickar massa varma kramar...
    Jo det känns skönt och veta att han är där och är under ständig bevakning men fy så jobbigt det är...jag blir orolig varje gång telefonen ringer och tror att det är pappa det gäller...Gråter
    Tar tacksamt emot kramarna...behöver sådana nu...
  • Tårtsmulan77
    umbro, LCroft, Hjorthan och tjenixen: Tack snälla för er omtanke, det värmer oerhört mycket ska ni veta

Det har inte blivit mycket sömn inatt, tankarna har malt fram och tillbaka och så har jag legat på helspänn och väntat på att telefonen ska ringa.
    Idag, efter ronden, så kommer läkaren, en hjärtläkare faktiskt, att avgöra om pappa kommer att skickas upp redan idag till Stockholm, tror jag att det blir, för att genomgå en kranskärlsröntgen och en ballongsprängning.
    Tack och lov så verkar det vara en ganska lätt infarkt så allt borde väl gå vägen...

Ta hand om er allihop och du Hjorthan tar det lugnt idag...inget mer trädgårdsarbete...aja baja...tänk på din kropp...
  • Tårtsmulan77
    Häxan Hedda och LCroft: Tack snälla ni för er omtanke, vad skulle jag göra utan er

Mamma ringde kl 6.00 upp till IVA för att höra hur natten hade varit. Den hade väl varit relativt lugn men pappa har haft ont så vi får se vad som händer. Vi får mer besked nu efter 10.30 när de gått ronden.

Jag känner att jag har svårt och sitta still utan försöker sysselsätta mig med något för att skingra tankarna.
    Gick tex lös på balkongen med vitfärg och roller...det blev verkligen skillnad på den fula lite gulaktiga betongen.
    Tog även några drag med rollern, i badrummet, på den gräsliga aprikosa väggen så nu måste jag även måla klart där.
  • Tårtsmulan77

Tack alla goa och rara här inne för all er omtanke

Pappa har idag genomgått en kranskärlsröntgen där man fann igentäppta kärl så det blev en ballongsprängning på en gång.
    Han mår under alla omständigheter bra och imorgon bitti kommer han hem hit till stan igen där han blir inlagd ett par dagar kan jag gissa, för observation.

libero: Vad skönt och höra att du mår lite bättre idag.

Mettan69: Låter som du har haft en underbar dag.

nublu: Kul med lite nya örhängen.

Puh76: Vad blev det för växter till balkongen?

Gullfina: Kul och "se" dig igen.

Ska in och läsa era fina bloggar om en liten stund.

Har lite nytt i bloggen...mina nya fina balkongmöbler.

Svar på tråden Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem.