• libero

Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem.

Nublu!

Ska jag följa med dig och hålla dig i handenFlört

Det går jättebra ska du se

• libero

Godmorgon tjejer!

Här har jag inte varit på väldigt länge insåg jag nu. Hoppas att ni har det bra allihopa.
    Det är mest trädgården som gäller för mig just nu. Men det går ju inte att göra så mycket mer än att bara vattna. Gräset är helt uppbränt.

Vad har ni för planer i helgen?

• libero
    Ankmor skrev 2008-06-07 12:28:07 följande:
    Planer för helgen; köpa moped åt vår blivande 15-åring, köpa bikini åt vår blivande 15-åring, köpa p-piller åt vår blivande 15-åring, köpa virke till en nätdörr, grilla och bada. Påta i trädgården blir det kanske på söndag...
    Stora planer på gång förstår jagFlört

Kaktus vilken fin klocka.
  • libero

Mettan!

Vilket underbart kök du verkar ha precis min stil och superfina dynor.

Vackra rosor var det ocksåFlört De hade nog roligt när de var på stan. Skulle vilja se minen på försäljaren när de köpte alla.

• libero

Hej på er allesammans vad kul att se er.

Här slutade barnen skolan i onsdags.
    Idag ska jag och en kompis ut och fika på ett supermysigt cafè utanför Boxholm. Jag har nog skrivit om det stället tidigare men det är så härligt där. Hon har kombinerat cafet med en inredningsbutik.

Jag har shoppat lite idag med skulle lägga in kort men det går ju inte.
    En superfin vas i fattigmanssilver och en vispskål i melamin. Är så nöjd.
    Vasen är hög och passar perfekt med alla fina blommor osm finns nu.

www.wildahem.se

• libero
    numberone skrev 2008-06-13 13:29:24 följande:
    Japp det känns väldigt bra....har tid imorn på förlossningen för kontroll och sen senast måndag verkar det som om det sätter igång det hela.... nu ska skruttisen UT!!!!
    åh då är det nära nu. Lycka till
  • libero

Tjenixen!
    Vi har en veranda som inte är inglasad men det är i allafall en veranda. Vi har vita trämöbler där. Soffa bord och 2 fåtöljer. Mina svärföräldrar däremot har inglasat och de har en helt vanlig soffgrupp där. Jätteskönt att sitta i på kvällarna.

• libero

Musli!
    Grattis vad kul.

Tjenixen!
    Jag skrev några rader till dig längre upp igår. Vet inte om du missade dem.

Gullfina
    Tänker på dig

• libero
    tjenixen skrev 2008-06-15 11:51:55 följande:
    Åh, inte meningen att ignorera dig. Hade missat det. Bra med tips. Vi har ju inglasat men inte isolerat så det är svårt att ha "vanliga" möbler i uterummet för de måste ju vinterförvaras någonstans för man vill ju inte ha in fukt i dem så de möglar. Vi trooooor att vi har kommit fram till att vi vill ha en mys/matgrupp hehe, inte lätt att förklara men bilder kommer när/om vi hittar det rätta möblemanget i alla fall. Har nog fått maken till att vi ska ha en vilfåtölj i uterummet så man kan slappa och läsa etc där. Idag har vi satt upp skuggtaket med, så skönt. Håller sol och värme lite borta under dagen men gör ändå så att värmen behålls lite under kyliga kvällar. Blir nog fika i uterummet idag om vi inte sitter ute-ute (som småbarnen säger) på altan. beror lite på väder och vind.
    Det är ingen fara man ser inte alla inlägg tyvärr. Svärisarna har inte heller isolerat sitt uterum men möblerna har faktiskt mått bra av att stå där året runt.
Svar på tråden Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem.