Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem.
Stavgång är jag bra på fast det går inte särskilt fort, hatar att stressa!!!
Lotta-gumman!!! Ta hand om dig, annars får jag och Hanna komma ner och ta hand om dig!!!
*kraaaaaaam*
Nilla, vad kul att se dig här!!! Förstår preciiiiis vad du menar med trehjulingen!!!
Hanna fyller snart 3 år och hon ska få ett dockskåp av mig, maken och min sida av familjen som ser så hääärligt viktorianskt ut, 1:12 så hon kan få jättefina grejor till!!! Av farmor med gubbe får hon hälften av pengarna till en JÄTTEstudsmatta med skyddsnät!
Lite skillnad i tänket kanske?!
Har druckit vin ikväll så jag är lite lurig nu... Borde nog gå och lägga mig... *fylle-yra*
Men guuud så härligt att vara lite lurig och koppla av helt!!!! 3 veckor kvar, sen åker maken till Afghanistan igen.... *snyft*
Tur jag har er, tjejer!!! I
you!!!!
"Vad är det för en daaaag, är det en vanlig daaag, nej det är ingen vanlig dag, för det är Heddas födelsedag, hurra, hurra, hurraaaaa!!!!!!!!!!!"
GRATTIS GUMSAN!!!! 
Tårtsmulan, jobbigt att han har haft ont inatt men bara han får kommit iväg och opererats så kommer han att må mycket bättre nästan omedelbart!!! *massa goa kramar*
Idag ska vi upp till Hannas farmor med gubbe och fiska på isen, grilla korv och åka skoter sista svängen för den här vintern! Sen blir det middag hos farmor också så det blir en heldag där uppe! Ha det så härligt flickor!!!
Hjortan-vännen, idag tar du det lugnt. Bara för att man knaprar Ipren och inte har så ont betyder inte att man är bra! *förmanar* Vila och sitt i trädgården och njuuut idag!!! *kram*
Morrn!
Söndagen spenderades på sjön med isfiske och korvgrillning i svärmors vindskydd och sen blev det middag hos svärmor.
Här är också massor med snö kvar men det töar på bra nu! Ser skillnad från dag till dag minsann!!!
Hej flickor!
Hanna sitter i sandlådan som jag grävt fram ur snön och gör tårtor på löpande band och jag ska ställa mig och steka blodpudding strax.
Imorgon kommer maken hem och blir hemma till den 5 maj!!! På lördag åker vi och köper en barn-trädgårdsmöbel till Hanna i födelsedagspresent (fyller 11 maj) som fanns i Bauhaus reklam-blad den här veckan, jättefin i trä! http://www.webbkampanj.com/bauhaus/katalog/v17/?page=1&mode=50&noConflict=1
bläddra ett steg fram och på högra sidan vänster längst ner finns den...
Kanske blir det golv till blivande vardagsrummet också! Ska bara räkna lite på ekonomin och se vad man kan spara in på den här månaden...
Nä, det blir Sundsvall. Finns inget Bauhaus här i närheten, inte vad jag vet iaf...