Jag får inte in tampongen!!
Jag har använt tampong sedan jag var 14 år utan problem,är nu 20, men nu får jag inte ens in en OB mini!
Det är som att något ligger för och stoppar, vad är det för fel??
Jag har använt tampong sedan jag var 14 år utan problem,är nu 20, men nu får jag inte ens in en OB mini!
Det är som att något ligger för och stoppar, vad är det för fel??
Sådär blev det för mig i 20 års åldern också. Jag kunde inte ha tamponger längre, hade använt det sedan jag fick mens när jag var 13. Men jag vet inte vad det var. Fick jag väl in en så fick jag jätteont i magen!!! Jag har skippat dom sedan dess.
Å jag vet att det inte sitter nåt där, för då hade den suttit i 9 år och då hade jag nog blivit sjuk!! Ha ha
Jo man kanske är för torr men det är ju det att det verkligen är något i vägen..
Sedan hände detta på morgonen då jag haft nattbinda hela natten..
Prova sätt upp ena foten på toalocket samtidigt som du för in den.
Har du provat att stå/sitta på toa i olika lägen?? Rätt va det va så kunde inte jag sitta ner på toa som jag alltid gjort förr. Fick börja stå m ena benet lite högre
Men gå till gyn!
kan vara torrt bara.har jag varit med om.Prova lite vaselin som någon sa.
Anonym (Therese) skrev 2008-04-03 13:57:26 följande:
Har du provat att ha vaselin eller lypsyl på tampongen? Såg att fler skrivit det? Glidmedel funkar också. Jag har nämligen samma problem men så smörjar jag in hela tampongen med någonting av det (eller Aloe vera)