• Frugan84

Världens första gravida man talar ut.

Förra veckan chockade Thomas Beatie, 34, hela världen med beskedet att han faktiskt var gravid. Idag gör han sitt första tv-framträdande hos Oprah Winfrey Show.
    se själva på kanal5.se/web/guest/hem

ja vad säger man!
    e själv helt chockad här sitter man själv barnlös och så blir en man gravid!!

• Svar på tråden Världens första gravida man talar ut.
  • Frugan84

nudelbumsan: har ingen anning när den kommer!

MILF: inget

• DOLCE FAR NIENTE
    isisisis skrev 2008-04-03 15:08:52 följande:
    Haha!Nä det är ju en viss skillnad.(då kan de i Marocko med kuddar på baken som väntar på en ny gud som ska födas av en man vänta ett tag till)
    Vet du ngt jag inte vet???
  • Dragonmind

Det hela ger ju ett lite nya möjligheter för MacBeth, ni vet, han kunde endast dödas av "en man ej av kvinna född"

• MILF
    Dragonmind skrev 2008-04-03 16:26:48 följande:
    Det hela ger ju ett lite nya möjligheter för MacBeth, ni vet, han kunde endast dödas av "en man ej av kvinna född"
  • Liten Björn

Han lär bli rik som få. Någon gång på medeltiden var det en adelsdam som ordnade en fond och alla pengarna skulle gå till den förste mannen på jorden som blev gravid. Hennes fond lär ha ex antal miljarder i potten vid det här laget.

Vaknat på fel sida
  • Meus Veritas
    Liten Björn skrev 2008-04-03 16:46:14 följande:
    Han lär bli rik som få. Någon gång på medeltiden var det en adelsdam som ordnade en fond och alla pengarna skulle gå till den förste mannen på jorden som blev gravid. Hennes fond lär ha ex antal miljarder i potten vid det här laget.
    Jo men det är ju ingen man från början........född kvinna så dom miljonerna lär han ju inte få
  • Liten Björn
    Meus Veritas skrev 2008-04-03 16:56:29 följande:
    Jo men det är ju ingen man från början........född kvinna så dom miljonerna lär han ju inte få
    Jaha, var han kvinna från början?....då är det nog inte riktigt samma sak nej. Fusk juh.
    Vaknat på fel sida
  • isisisis

DOLCE FAR NIENTE skrev 2008-04-03 16:14:43 följande:

Vet du ngt jag inte vet???
    Vad jag vet så är det ett folkslag som har kudde på baken för att nästa "frälsare"ska landa mjukt då han ska födas av en man!

Tror det är i Marocko.
  • Meus Veritas
    isisisis skrev 2008-04-03 17:07:39 följande:
    DOLCE FAR NIENTE skrev 2008-04-03 16:14:43 följande:Vad jag vet så är det ett folkslag som har kudde på baken för att nästa "frälsare"ska landa mjukt då han ska födas av en man!Tror det är i Marocko.
    hahaha nu kanske jag missförstod totalt men har de kudde på rumpan för att han ska landa mjukt när han kommer ut ur rumpan på en man då eller....................sorry om jag missförstod det hela
  • isisisis
    Meus Veritas skrev 2008-04-03 17:11:17 följande:
    hahaha nu kanske jag missförstod totalt men har de kudde på rumpan för att han ska landa mjukt när han kommer ut ur rumpan på en man då eller....................sorry om jag missförstod det hela
    Ja.Det är väl så de har tänkt sig
Svar på tråden Världens första gravida man talar ut.