• Frugan84

Världens första gravida man talar ut.

Förra veckan chockade Thomas Beatie, 34, hela världen med beskedet att han faktiskt var gravid. Idag gör han sitt första tv-framträdande hos Oprah Winfrey Show.
    se själva på kanal5.se/web/guest/hem

ja vad säger man!
    e själv helt chockad här sitter man själv barnlös och så blir en man gravid!!

• Svar på tråden Världens första gravida man talar ut.
  • santos deluxe

Shit en kvinna med skägg som är med barn.

Veckan innan var det en kvinna som växt fast i toaletten..

• DOLCE FAR NIENTE
    isisisis skrev 2008-04-03 17:07:39 följande:
    DOLCE FAR NIENTE skrev 2008-04-03 16:14:43 följande:
    Vad jag vet så är det ett folkslag som har kudde på baken för att nästa "frälsare"ska landa mjukt då han ska födas av en man!Tror det är i Marocko.
    Jag är Marockan och då jag aldrig hört talas om detta tyckte jag det lät väldigt konstigt. Så jag tror du ska kolla upp dina källor lite bättre...
  • Meus Veritas
    DOLCE FAR NIENTE skrev 2008-04-03 23:34:33 följande:
    Jag är Marockan och då jag aldrig hört talas om detta tyckte jag det lät väldigt konstigt. Så jag tror du ska kolla upp dina källor lite bättre...
    En fråga, utan att vara oartig......
    så bara för att du är marocan vet du om alla folkslag och deras tro?
  • MILF

Ordet TROR säger ju rätt mycket. Källor skall väl ändå inte behövas då?

isisisis skrev 2008-04-03 17:07:39 följande:
    DOLCE FAR NIENTE skrev 2008-04-03 16:14:43 följande:
    Tror det är i Marocko.
    [/citat]

DOLCE FAR NIENTE skrev 2008-04-03 23:34:33 följande:
    [citat]
  • Friyaz

tyckte väl att det lät allt bra konstigt det här... men det va ju inte lika konstigt när det är en kvinna som opererat om sig till man...:)

• DOLCE FAR NIENTE
    Meus Veritas skrev 2008-04-03 23:36:31 följande:
    En fråga, utan att vara oartig......så bara för att du är marocan vet du om alla folkslag och deras tro?
    Vi säger så här, om ngn hade sagt att i Sverige så finns det ett folkslag som går omkring med hjälmar på huvudet i väntan på en ny Gud som skulle trilla ner från himlen, dom använder alltså hjälmarna för att skydda sina skallar.

Skulle du inte tyckta det var väldigt konstigt att ex engelsmannen i England kände till den märkliga folkgrupp men du däremot aldrig hört talas om denna folkgrupp. MAn brukar känna till saker lite om sitt hemland eller vad säger du?
    Och skulle det vara så att denna grupp finns, skulle det inte då vara intressant med lite bevisbar fakta då?
  • DOLCE FAR NIENTE
    MILF skrev 2008-04-03 23:37:37 följande:
    Ordet TROR säger ju rätt mycket. Källor skall väl ändå inte behövas då?
    Tro får man göra men det hade varit bättre om man visste, annars känns det lite meninglöst att prata om det. Annars kan man tro mkt...
  • Meus Veritas
    DOLCE FAR NIENTE skrev 2008-04-03 23:42:07 följande:
    Vi säger så här, om ngn hade sagt att i Sverige så finns det ett folkslag som går omkring med hjälmar på huvudet i väntan på en ny Gud som skulle trilla ner från himlen, dom använder alltså hjälmarna för att skydda sina skallar.Skulle du inte tyckta det var väldigt konstigt att ex engelsmannen i England kände till den märkliga folkgrupp men du däremot aldrig hört talas om denna folkgrupp. MAn brukar känna till saker lite om sitt hemland eller vad säger du? Och skulle det vara så att denna grupp finns, skulle det inte då vara intressant med lite bevisbar fakta då?
    Skulle helt ärligt inte tycka att det vore konstigt om det fanns sånt folk i sverige då det finns folk till ALLT överallt. Så nej jag vet inte allt om sverige trots att jag kommer från sverige o v et mycket. man kan omöjligt veta allt om alla.....
  • Niklas

Säger någon att de TROR att det var i Sverige det fanns så skulle jag inte bry mig så mycket eller säga till om jag VET att det är fel. :)

Svar på tråden Världens första gravida man talar ut.