• boktok

Vi som låg på 69

Hej! Nu startar jag en tråd för oss som låg på Avd 69 i V-ås. Det skulle vara roligt att höra hur det har gått för er. Här kommer en snabb sammanfattning om Erik: vi blev utskrivna 22 Juni, efter 2 veckors hemvård.
    Erik får remiss till sjukgymnast i V-ås. Dit åker vi fortfarande.
    Sommaren gick fort och vi var mest hemma. Erik ökade i vikt i sin takt. För långsamt för BVC, men det försökte vi att inte bry oss om.
    Idag väger han 8115g, 69cm lång och har ett stort huvud 45,7cm!

• Svar på tråden Vi som låg på 69
  • boktok

Hej! Skönt att höra att Ebba mår bra, förutom urinvägsinfektionen. Men det går väl över så småningom. Erik har fler tänder på väg så därför har han varit lite gnällig på kvällarna. Annars så mår han bra. Han och Lars hade namnsdag idag så vi åt tårta tillsammans med mamma och pappa. Vi åkte dit efter lunch och åkte hem strax innan sju. Då var E väldigt trött efter att ha busat med mormor och morfar och krypit uppför trappen otaliga ggr. Han somnade efter en kvart i bilen. Jag önskar att jag hade halva hans energi, det skulle behövas!
    Jag hoppas att vi ses snart!
    Kram Stina

• Proletariatet

Stort grattis till Erik på namnsdagen!

• lilla piraja

picknick på Djäkneberget låter mysigt!Jag kan nog alla datum tror jag. Bestäm nåt datum ni.

• Malin F

Bestäm datum ni så får jag se om jag får till det.

~Cornelia-07~Bf jan-09~
  • boktok

28 Juni bestämmer jag nu. Vi äter nog lunch där så att man kan vara kvar där så länge man vill och orkar. Låter det bra?

• Raven 84

Hejpå er alla , hoppas allt är bra=)
    28 är bra men vilken tid?
    Kram tess

• lilla piraja

Tror nog vi är hemma då. ska vi ses på eftermiddan eller?

• boktok

Vi tänkte äta lunch där och fika efteråt så kl 12-halvett blir väl bra så hinner man vara där ett bra tag.

Svar på tråden Vi som låg på 69