• Hildis

Att "göra" en pojke eller flicka, fungerar det?

Det här med att försöka "göra" en pojke eller flicka (genom att ha sex ofta/kring ÄL för en pojke eller sällan/flera dagar innan ÄL för en flicka), har det fungerat för någon? Är så nyfiken.

Är det någon som fått det att funka?

Eller är det någon som försökt och..."misslyckats" (det låter ju hemskt, men alltså försökt få en pojke men det blev en flicka eller tvärtom)?

Finns andra "metoder" än dom jag nämnde där ovan?

• Svar på tråden Att "göra" en pojke eller flicka, fungerar det?
  • Ellinor Doolittle

Nej nej nej! Det finns inga "metoder". Vissa män har dock mer y sperma och andra mer x i sin... Man kan inte påverka könet. Tack och lov!

• ModestyEva

Ellinor Doolittle skrev 2008-04-15 11:33:47 följande:

Nej nej nej! Det finns inga "metoder". Vissa män har dock mer y sperma och andra mer x i sin... Man kan inte påverka könet. Tack och lov!
    Nä man kan inte påverka köb, inte enligt all världens biologi vetenskap. Men men, det kanske finns vissa "huskurer" på pojke/flicka, med eller utan medfödda dolda fel etc etc. Så min biologi lärare måste ha gått i någon konstig skola antar jag...eller?
  • sär skriven

Hjälp mig! Jag orkar inte plugga men jag MÅSTE. Fick en kalldusch i skolmailen; två stora uppgifter skall lämnas in på måndag! :-S

• ModestyEva

sär skriven skrev 2008-04-15 12:15:29 följande:

Hjälp mig! Jag orkar inte plugga men jag MÅSTE. Fick en kalldusch i skolmailen; två stora uppgifter skall lämnas in på måndag! :-S
    Vadå, är det biologi prov eller
  • sär skriven

Hahaha! Sedär *anmäler mig själv för OT*!

Vet inte huuuur jag hamnade i DEN HÄR tråden, men jag skulle posta i våran tråd. *suck*

ModestyEva skrev 2008-04-15 12:21:32 följande:
    sär skriven skrev 2008-04-15 12:15:29 följande:Vadå, är det biologi prov eller
  • JOJS

När vi planerade barn nr 1 så önskade vi oss en pojke, ut kom en pojke. Planerna med barn nr två så önskade vi oss en till pojke, ut kom en pojke. Nu vill vi ha en flicka så vi önskar oss inte en pojke.

• JOJS

Glömde skriva att jag har en sån där lampa man gnuggar!

• lumolo
    JOJS skrev 2008-04-15 13:08:55 följande:
    Glömde skriva att jag har en sån där lampa man gnuggar!
    Fniss!
  • Scruffy

Vi har en flicka och en pojke.
    Flickan gjorde vi med att ha kul dag 10,12,14 och 17 i cykeln.
    Pojken gjorde vi med att ha skoj dag 10,12,14 och 16 i cyjkeln.
    Har 28 dagar.
    Vet inte hur vetenskapligt det är

• Scruffy

Vill bara säga att vi försökte inte få ett visst kön, utan
    vi försökte göra barn. Sedan blev det som det blev.

Svar på tråden Att "göra" en pojke eller flicka, fungerar det?