Har läst att det går att bestämma vilket kön bebisen ska få till 94,7%...men det finns vissa krav...månen påverkar hormonerna vilket i sin tur påverkar ägget o spermierna, så under nymåne kan man tillverka killar (har jag för mig) och under fullmåne tjejer.Lågt pH (mindre än 5,9)ökar chansen för att få en flicka, högt (över 7,5) för kille.vad man äter påverkar också pH-värdet i underlivet (kroppen också) vilket kan i högsta grad avgöra vad det blir för kön på barnet.Har för mig att man ska äta mkt mejeriprodukter o mindre råa grönsaker om man vill ha en tös. Eftersom kill-spermier är snabbare, mindre till storlek och mindre uthålliga ska man försöka pricka in äl, för annars dör de ju ganska snart.Tjejspermier lever längre men är "trögare", alltså långsammare simmare och de tål då svårare miljön (lågt ph) så man kan ha sex några dagar innan äl...om kvinnan har orgasm i samband med sex påverkar också hormonerna o pH-värdet i underlivet, vill man ha en flicka ska man undvika att få orgasm...o tvärtom. Om man har sex mindre ofta, ökar antalet spermier vid utlösningen och därmed ökar chansen också för att få en pojke (eftersom de är snabbare än tjejsp.)Därför är det bättre att älska flera dagar innan det är dags för befruktning om man vill ha en tös.plus att man ska gå upp o kissa DIREKT (bums!) efter sex, för många av spermierna rinner då ut, o ökar chansen ytterliga för en tjej att klara loppet!
det finns alltså massa sånt här man kan läsa på, men just detta är nog väldigt exakt, jag tror på det iaf...vill man bestämma könet så ska man (enligt de) ha skyddat sex resten av månaden!
kan ni nåt som är bättre? *ler*