Inlägg från: ger74 |Visa alla inlägg
  • ger74

    TTTS

    Blir så ledsen över att läsa om den fullständiga inkompetens och dåliga bemötande ni varit utsatta för. Varför de sällan vill lyssna på en gravid kvinnas röst, hennes instinkter, henns oro kommer jag aldrig bli klok på. Gör mig så arg och ledsen varje gång jag läser om sjukvårdens nonchalans och hur de alltid avfärdar problemen med "oro", skickar hem människor med två alvedon och ordinerar vila..allt medans barnen/barnet i maget kämpar för livet..Kommer aldrig att förstå det! Att var gravid är naturligt, att det gör ont lite här och där är som det ska, men hur kan de veta vad som är som det ska om de inte kollar orentligt? Man skäms om man är orolig och kommer in på BB för koll, för man får en klapp på huvudet och någon gammal skräcködla till barnmorska skrämmer hem en..Jo allt är ju naturligt och bra tills det går fel....och då är det försent!

    Beklagar så att ni förlorade er lilla flicka, som du säger så förtar inte glädjen över ett barn, sorgen över ett barn man har förlorat. Så fel.

    Massor av varma kramar! Ta hand om er


    Dylan för alltid i mitt hjärta
Svar på tråden TTTS