• Webster

Fetisch..?

Har du någon fetisch du verkligen går igång på?
    Typ någon del på kroppen, kanske tatuering eller dirty talk?

• Svar på tråden Fetisch..?
  • Slampan No 1

Hmm, ser min chans och utför lite sexuella moves och hoppas du ringer polisen som sen arresterar mig och bojjar fast mej och så har vi sex i polisbilen
    *Drömmer mej bort*

Kimma72 skrev 2008-04-17 20:54:54 följande:
    Smillan 77 skrev 2008-04-17 20:53:10 följande:
    *hukar, ser rädd ut och piper* Som v..äkt..are...
  • Kimma72

Smillan 77 skrev 2008-04-17 20:58:47 följande:

Hmm, ser min chans och utför lite sexuella moves och hoppas du ringer polisen som sen arresterar mig och bojjar fast mej och så har vi sex i polisbilen *Drömmer mej bort*
    Hmmm...*snor åt mig laptopen så inte sambon ser vad jag skriver* ingeting är omöjligt
  • Slampan No 1

Mitt x jobbade på arresten och INTE fick jag komma och hälsa på..
    De e sååå synd om min.. inget sex får jag heller. Varför finns det ingen i närheten av mig nu ?

Come on babe !!!

• Kimma72

Smillan 77 skrev 2008-04-17 21:04:39 följande:

Mitt x jobbade på arresten och INTE fick jag komma och hälsa på..De e sååå synd om min.. inget sex får jag heller. Varför finns det ingen i närheten av mig nu ?Come on babe !!!
    Din stackare *ser medlidsamt på dig och smeker..ditt hår* åh du stackars värnlösa kvinna *ropar ut i intet* Är det INGEN som kan hjälpa denna kvinna!?!
  • Slampan No 1

*Snyftar lite och säger nej... *Lägger in mej själv i kloster*
    Blir nunna och hopaps att munken har varit en hårdhänt polis

Kimma72 skrev 2008-04-17 21:09:25 följande:
    Smillan 77 skrev 2008-04-17 21:04:39 följande:Din stackare *ser medlidsamt på dig och smeker..ditt hår* åh du stackars värnlösa kvinna *ropar ut i intet* Är det INGEN som kan hjälpa denna kvinna!?!
  • Webster

Var kommer dom här tankarna om smisk, dominans, polisgrejor ifrån...några idéer?

• Dorian Ertymexx
    Webster skrev 2008-04-16 10:54:51 följande:
    Har du någon fetisch du verkligen går igång på?Typ någon del på kroppen, kanske tatuering eller dirty talk?
    Halsar och vackra ögon. Vet inte om jag skulle kalla det en riktig fetisch, men jag gillar sådant skarpt i alla fall. ;)
  • plast killen

glasögon! tjejer med glasögon e de vackraste som finns. gärna toffsar åxå iofs

• Anonym (:-))

När tjejer har snygga 1,5-2 cm långa naglar... Men inte är i övrigt på något sätt "slampig" utan elegant klädd...

• Kimma72

Smillan 77 skrev 2008-04-18 10:21:55 följande:

*Snyftar lite och säger nej... *Lägger in mej själv i kloster*Blir nunna och hopaps att munken har varit en hårdhänt polis
    Men snuttan då, du behöver verkligen een ordentlig underredsbehandling snart!
Svar på tråden Fetisch..?