• Webster

Fetisch..?

Har du någon fetisch du verkligen går igång på?
    Typ någon del på kroppen, kanske tatuering eller dirty talk?

• Svar på tråden Fetisch..?
  • Anonym (Jodå)

Ja..vad är det som är sjukt med det?

Jag har jobbat aktivt i 10 år på att komma på vad jag går igång på,ta nu inte den glädjen ifrån mig

• litenprick

Anonym (Jodå) skrev 2008-04-16 12:25:30 följande:

Ja..vad är det som är sjukt med det?Jag har jobbat aktivt i 10 år på att komma på vad jag går igång på,ta nu inte den glädjen ifrån mig
    vill absolut inte ta någon glädje ifrån dig...

Var rädd om dig bara...
  • litenprick
    Heleniz skrev 2008-04-16 12:11:43 följande:
    Vad är de som är sjukt?
    många människor som rör sig i bdsm världen mår inte bra... Man ska tänka efter noga med vem man lever ut sina feticher likt underkastelse då som denna anonyma människa nämner...

sjukt? bar ett ordval som jag tycker passar in just nu...M
  • Anonym (Jodå)
    litenprick skrev 2008-04-16 13:25:36 följande:
    Anonym (Jodå) skrev 2008-04-16 12:25:30 följande:
    vill absolut inte ta någon glädje ifrån dig...Var rädd om dig bara...
    Oj jaha, vad gulligt av dig men det behöver du absolut inte vara rädd för. Jag lever absolut inte ett destruktivt liv eller låter mig misshandlas för att nån annan går igång på det.

Jag har noga valt min partner mycket för att han har samma fetisch som jag, jag är över 30 år och vet vad jag gillar och jag gillar smärta och förnedring. Min partner avgudar mig och behandlar mig som porslin till vardags
  • Webster

Hur gör man om ens partner inte alls är inne på samma fetisch grej då?

• Anonym (Jodå)
    Webster skrev 2008-04-16 15:19:14 följande:
    Hur gör man om ens partner inte alls är inne på samma fetisch grej då?
    Svårt, min erfarenhet säger att man får göra medvetna val. Jag har 2 långa förhållande bakom mig där "fetischerna" inte stämde alls med varann. Jag behöver inte säga mer kanske men för mig var det inget alternativ att vara "utan". Jag blev olycklig, mådde dåligt och började se mig om efter "det" nån annanstans och då tyckte jag det var bättre att avsluta förhållandet.

Idag är jag lycklig och framförallt harmonisk för jag behöver inte vara orolig att inte få det jag behöver hemma.

Det finns inga universiella svar på din fråga, utan det är upp till var och en om man kan leva med eller utan utlevelsen av sina fetischer.
  • plast killen

oj e han snygg eller?? hehe

Heleniz skrev 2008-04-16 12:03:32 följande:
    Fan va du är lik Tom green på det där kortet!!!
  • Alphamale

High heels, välvårdade fossingar, nylon.

• Anonym (Hm)

Min fetisch är att jag går igång på gravidmagar. Ett minus är att man inte kommer i kontakt med det så ofta.

Svar på tråden Fetisch..?