Fetisch..?
Har du någon fetisch du verkligen går igång på?
Typ någon del på kroppen, kanske tatuering eller dirty talk?
Har du någon fetisch du verkligen går igång på?
Typ någon del på kroppen, kanske tatuering eller dirty talk?
Smillan 77 skrev 2008-04-18 15:23:55 följande:
Det blev värre :(
Jag blir kåt av att köra bil snabbt!
Så nu har jag två fetischer: Kukar och fortkörning..
YEA! *så lycklig*
Rep, kedjor och bojor.
Det är fantastiskt vackert med hamparep mot huden, lukten, strävheten. Att slita och dra utan att komma loss och kunna gnida sig mot Honom för utlösning, utan bara hjälplöst ligga där medan Han hetsar mig så länge Han vill och hur Han vill. Allt jag kan göra är att tigga och be.
Hmmm inget ja kommer på direkt nu då.... men återkommer ![]()
Jag har ingen,men min man gillar att slicka mina svettiga fötter efter en lång arbetsdag.
Luktar inte jordgubbar direkt
Men han går igång på det.
Leather Cravat skrev 2008-04-19 06:34:58 följande:
Nu måste jag ju bara... Jag levde länge i ovissheten då man kallade det man gick igång på för fetish
typ kyssar osv.
En liten lista:
Lack - korsetter, stövlar, kjolar, byxor, LAKAN *dreglar*
Läder - samma
Rep - känslan mot huden, gärna japanskt typ shibari...
Piskor - Inte så mkt smärta, mer känslan av dom... Är inte direkt machocist, tänder mer på känslan av dom mot huden...
Det är väl det som är de mest utmärkande... Finns annat, men det är mer "sånt man går igång på"
Kan även säga att jag inte lever i 24/7 förhållande. Enligt min mening får folk göra precis vad dom vill så länga ALLA inblandade är med på det som sker och respekt och säkerhet är något som verkligen ska styra lekarna.
Jag är anonym bara för att jag har kompisar här som inte är så öppensinnade som man ibland kunde önska