• Anonym (knipet)

ni med vältränade slidmuskler!!

Finns det någon här som har riktigt vältränade slidmuskler som kan ge tips?

1, vad använde du för att träna med?

2, hur lång tid tar det innan man kan knipa hårt?

3, blir man tajtare?

jag knep en del förr med kulor, gjorde det i 6 månader,men jag tycker inte att man blev tajtare,men kunde knipa en aning mer
    men det var inget som märktes av min partner, trots att jag knep mig blå

Någon som kan tipsa på bra "tränings program" för slidan

Kan tillägga att jag inte fått barn

• Svar på tråden ni med vältränade slidmuskler!!
  • Anonym (knipet)

Kom igen? ingen som kan knipa bra?

• Anonym (kniiip)

Jag har knipövat så länge jag kan minnas. Övning ger färdighet. Knip regelbundet, typ hela tiden. Träna på att knipa längre bak och inte bara framme vid urinröret. Funkar för mig eller så är det medfött. Lycka till!

• Anonym
    Svar på #1
    hej....efter min graviditet försökte jag träna upp knip,usklerna med kulor men dom la jag åt sidan. Hade ingenting när jag knep. När jag till exempel kissade så avbröt jag srålen och försökte knipa länge, när jag tittar på tv så gör jag det också :)) och det gör jag fortfarande i mellanåt fast det ha gått fyra år sedan min son kom till världen. Så har jag tränat iallafall och det har gett resultat.
  • stockholmspingla

Att få orgasm är det bästa. Jag kniper på kontoret på dagarna och försöker få till en orgasm om dagen, tillsammans med min man eller på egen hand. Har fött två barn och kan knipa "högt upp" nu. Bättre tränad nu än innan förlossningarna

• Anonym

Få myckewt med orgasmer som stockholmspinglan skriver då tränar sig slidan själv!

• Anonym (Kniper ;))

Orgasmer är som sagt bra, även kulor! Jag har ju inte fött barn iofs, men jag har använt knipkulor och jag kan säga att dom ger resultat. Det märks framför allt när man får orgasm. Man får starkare orgasmer och har lättare att få fontän orgasmer vardagsmat här numer *asg*
    Har du använt kulorna typ när du varit ute och gått? Det är skit bra träning, ut och gå och knip
    Sen har jag ridit hela livet och har därför alltid bra muskulatur där

• Anonym (lilja)

jag kniper lite da och da; pa jobbet, tunnelbanan, nar jag ar kissinodig..det gar!

• Anonym (Upplevelse)

Ni  som har tränade muskler blir sexet  bra?

• Anonym (Kvinna)

Jag har ridit större delen av mitt liv så jag kan knipa så hårt så killen inte kan röra kuken

• Anonym (H)
    Anonym (Kvinna) skrev 2019-01-28 19:59:49 följande:

Jag har ridit större delen av mitt liv så jag kan knipa så hårt så killen inte kan röra kuken

Stärker ridning fittmuskulaturen så pass mycket?
  • Anonym (Upplevelse)

Är det en skön känsla uppskattar killen det  
  • Anonym (norrmannen)

Jeez...  Jag har faktisk en hästtjej på g.  Tackar för tipset.
  • Anonym (Kvinna)
    Anonym (H) skrev 2019-01-28 20:05:47 följande:
    Stärker ridning fittmuskulaturen så pass mycket?[/quote Man får ofta mycket tränade muskler från midjan och neråt när man rider [quote=79401361][quote-nick]Anonym (Upplevelse) skrev 2019-01-28 20:33:53 följande:[/quote-nick]
    Är det en skön känsla uppskattar killen det  [/quote Killen uppskattar att jag kniper åt hårt ibland [quote=79401720][quote-nick]Anonym (norrmannen) skrev 2019-01-28 22:33:58 följande:[/quote-nick]Jeez...  Jag har faktisk en hästtjej på g.  Tackar för tipset.

• Anonym (:))

Jag kniper lite då och då. Inget överdrivet dock..

Har fött två barn och på efterkontrollen kollade vi knipet.

Hon trodde inte ens att jag hade fött barn pga att jag knep så bra.

Kanske är medfött?

• Anonym (Tight)

Helt otroligt att du inte får till knycket. Jag har alltid knipövat utan nånting. Bara hållt i tio sekunder slappnat av och hållt i tio sekunder till. Slappnat av. Hållt varannan sekund. Sen håll 30 sekunder... Tror inte alls man ska trycka in något för att de ska funka bättre. Träna på tom mus.

Jag kan knipa så gubben skuttar till. Och jag Har fött barn.

• Anonym (Man)
    Anonym (norrmannen) skrev 2019-01-28 22:33:58 följande:
    Jeez...  Jag har faktisk en hästtjej på g.  Tackar för tipset.
    Det skönaste sex jag har haft var med en hästtjej som jag låg med en gång. Hon var 35 men hade haft sex bara några få gånger enligt vad hon sa själv, så det var inte det som hade gett henne träning...
Svar på tråden ni med vältränade slidmuskler!!