• jamex

"evighetshistorier"

Älskar kluriga historer som man får lista ut efter hand. Kan du nån?

Här är min:
    En man går in på en restaurant. Han beställer in albatross. Mannen får sin albatross, tar en tugga, sedan går han ut och skjuter sig i huvudet. Varför?

Man får bara ställa frågor som går att besvara med "ja" och "nej".

• Svar på tråden "evighetshistorier"
  • jamex
    MajaLinnéa skrev 2008-04-25 16:37:00 följande:
    Om det är för att det är strömavbrott som rulltrappan stannar, och mannen ligger och andas genom en respirator på sjukhuset, så lär ju svaret vara att respiratorn också lägger av p.g.a strömavbrottet, och att kvinnan förstår detta, och därmed inser att gubben är död?
    AHA! smart. detta tror jag på!
  • stenfalk

Blir det då strömavbrott på hela sjukhuset?
    Är mannen allvarligt sjuk? Har han hjälp av maskiner som kräver ström för att fungera, typ respirator eller något?

• DOLCE FAR NIENTE
    MajaLinnéa skrev 2008-04-25 16:37:00 följande:
    Om det är för att det är strömavbrott som rulltrappan stannar, och mannen ligger och andas genom en respirator på sjukhuset, så lär ju svaret vara att respiratorn också lägger av p.g.a strömavbrottet, och att kvinnan förstår detta, och därmed inser att gubben är död?
    Bravo applåder applåder

Ngn som har en ny...?
  • scharlotta

Jag kan svaret.. och MajaLinnéa har rätt!

• stenfalk

Jag har några på lager. Fast jag har inte läst igenom tråden så jag vet inte om ni redan har kört de jag kan.
    Men är det någon annan som har någon är det bättre för jag måste gå snart.

• moonweb

Äh, den möjligheten tänkte jag faktist på, men sen tänkte jag att på sjukhus har de ju reservgenerator som ser till att ingen dör trots att det blir strömavbrott...

• Jenny S
    moonweb skrev 2008-04-25 16:53:15 följande:
    Äh, den möjligheten tänkte jag faktist på, men sen tänkte jag att på sjukhus har de ju reservgenerator som ser till att ingen dör trots att det blir strömavbrott...
    Precis!
    Det är ju sååååå långsökt. (Egentligen irriterad för att jag inte kom på det )
    Kasta inte pil i gummibåt.
  • Tidvis

jamex: Jag älskar dina svar.. Haha..

• NeA 84

undrar jag me
    vill ha nått att klura på

Tidvis skrev 2008-04-26 22:29:22 följande:
    Finns det inga fler nu??
    kämpar mig ner i vikt
Svar på tråden "evighetshistorier"