• Snattan

BF runt 24:e december

Hade vart kul att fljas åt =)

• Svar på tråden BF runt 24:e december
  • 175fg56

Hej
    Jag har bf 27 december enlig fl. Förra gången stämde fl med ultrajudet. Dock ville inte min dotter ut då. Hon väntade 10 dagar till

• Spindelskratt

Har Bf 25 dec enligt FL uträkning.
    Har inte ringt BM för inskrivning ännu, känner mig inte gravid direkt. Men det kommer väl

• Norrskenet

Har BF 22/12. Känner mig verkligen gravid, med illamående, ömma bröst mm. Ska på vul 13/5 pga att ett tidigare ma, så jag hoppas verkligen att jag får en liten julbebis. Jag har två barn sen förut, 5 och 7 år gamla.

• LOVA08

BF 27 dec.. Vilket datum :) jag hoppas verkligen det blir ett par dagar över tiden..så det blir en 09:a..:)
    mått bra hittills. Ömma bröst o lite molande värk liknande mensvärk..tills i går då tröttheten satte in rejält! vill bara vila hela tiden...Första gången för mig så många frågor i huvudet, men härligt såklart!

• annamagnus

Jag har BF den 22/12 enligt FL..
    Det är mitt första barn. Så det är nervöst och jätte spännande på samma gång.
    Jag känner mej inte så gravid. Har ont i brösten, och är såå fruktansvärt trött. Så denna vecka har jag varit sjukskriven från jobbet. Så jag hoppas att tröttheten ger med sig snart, så jag orkar jobba.
    Ska til BM den 8/5, så det ska bli spännande. Då händer det ju iaf nåt. Annars tycker jag att det är bara några sega veckor nu.. Man har ingen mage, och man kan ju inte berätta för nån.. Men det är självklart en spännande tid oxå Glad

• Spindelskratt

Jag har nu ringt o fått inksrivningsdatum den 11 Juni!!! Är ju massor med dagar o veckor dit ju.

Har dock börjat märka av att mitt luktsinne ändras, fick starka kväljningar av soppåsen.
    Trött är jag med somnar nästan varje kväll i soffan, och sedan fryser jag konstant. Vet inte om jag håller på att bli sjuk eller om det är symtom.

Men annars känner jag mig som vanlig, inga känningar i kroppen alls.

Borde vi inte göra en lista med BF datum?

• Seanna

Hej hej Här är en till med BF 24 December enligt FL. Ska på tidigt VUL den 15/5 och se om jag har en eller två hjärtan då jag gjort provrörsbefruktning.
    Känner mig lite orolig då jag inte har så mycket symtom förutom ömma bröst och riktigt trööttt heela tiden!

• Snattan

Seanna: Jag ha oxå bf 24:e dec...=)

Min symtom är ömma bröst, molvärk och otroligt trött. Men ingen illamående. Alla fråga hela tiden om jag mår dåligt...så det känns lite oroat att jag inte må dåligt.
    Jag ha fått inskrivning den 26 maj..o jag längta så

• Fiff

Här är en till med BF den 27 december! Mitt första barn är född den 23:e december så om allt går bra den här gången så får vi fullt upp runt jul... Vill bara säga att det var supermysigt att fira jul på BB!!!

• Norrskenet

Fiff: Det låter ju bra! En del undrar ju hur kul det kan vara att vara på BB vid jul... Själv tänker jag mer på om mina två barn skulle bli ledsna om jag inte kan vara hemma på julafton, men det får man ta då. Mina föräldrar planerar ju ändå att komma, de kommer hit varannan jul (lång resväg, men de vet ännu inget om denna graviditet), så då finns det ju folk hemma i så fall. Men man vet ju aldrig när bäbisen vill titta fram! Lång väg kvar...

Svar på tråden BF runt 24:e december