BF runt 24:e december
Hade vart kul att fljas åt =)
Hade vart kul att fljas åt =)
Jag lägger till min lilla skrutt på listan!
JULBEBISAR
20
21 LISALISA (Första Barnet)
22 Rölli (tredje barnet) Åttiett (första barnet)
23 Glenda Glad (första barnet)
24 Charro (andra barnet), Ditten (andra barnet) ,Väntar på nr 2, Memmal (första barnet), Muckla (första barnet)
25 Drutten (andra barnet) Maja10 (andra barnet)
26 Proffset (andra barnet)Lotta69 (andra barnet)sarasj(andra barnet)
27 Madolin (första barnet) Monalena (första barnet)
28 175fg56 (andra barnet) Indy500 (tredje barnet) TeZs (tredje barnet)
29
30
31
Idag har jag sett ett tickande hjärta o ett foster i precis rätt storlek v9+0! Är så glad o lycklig! Så det kanske blir en julbebis trots allt! =)
ÅH! Skulle precis skriva o fråga hur det hade gått. Vad glad jag blev att höra detta, så kul!!!!!
ÅH! Grattis Rölli! Skönt!
Samma här Charro!
Har oxå ett par byxor...
Så igår shoppade jag upp 1000:- på nya kläder...mammabyxor o en kjol och två tunikor. Tänkte inte att jag skulle det förts,men inte stor ide att köpa vanliga byxor. Så tänkte att va fasiken, kan inte gå här och tänka att det kanske inte blir nån bebbe, det ska ju bli en bebbe!!! Å går dte åt skogen så får jag sälja dem på blocket eller spara. Å ha det skönt under tiden
Trist dock,för här går bara att köpa mammabyxor med linning/mudd upp till brösten, inte så kul redan nu
Men på hm var den så tunn,så den går att vika dubbel. Gäller bara att ha bra tröjor till så att de döljer lite oxå
Har ju redan mage som det är innan, plus lagt på mig ca 3 kilo,så då blir dne inte mindre direkt...
Grattis Rölli oxå,vad glad jag blev!
Lägger till mig och hoppas att pytteliten stannar kvar!!
JULBEBISAR
20
21 LISALISA (Första Barnet)
22 Rölli (tredje barnet) Åttiett (första barnet)
23 Glenda Glad (första barnet)
24 Charro (andra barnet), Ditten (andra barnet) ,Väntar på nr 2, Memmal (första barnet), Muckla (första barnet)
25 Drutten (andra barnet) Maja10 (andra barnet)
26 Proffset (andra barnet)Lotta69 (andra barnet)sarasj(andra barnet)
27 Madolin (första barnet) Monalena (första barnet)
28 175fg56 (andra barnet) Indy500 (tredje barnet) TeZs (tredje barnet)
29 Sladdismamma1972 (tredje barnet)
30
31
Ditten: Visst är det härligt att få bildbevis på att man verkligen har en liten där inne! Själv såg jag dock inte så tydligt, tror jag har fått sämre syn nu under graviditeten, men läkaren ansträngde sig verkligen för att jag skulle se det på den lilla skärmen lång borta uppe i taket. Min man däremot sa att han såg direkt att pyret hade växt o att hjärtat tickade!
Åh, jag måste ringa o ändra min tid för inskrivningen då jag har fått sommarjobb och inskrivningen är i min första arbetsvecka. Känns ju korkat att be om ledigt direkt.
Ska ringa nu vid 13 o hoppas jag får en tid veckan innan.
Var i stan igår förresten och kan tipsa om att Kappahl har bra tunikor som funkar, köpte en själv och hittade även ett par tights med gummiband i midjan att ha till alla tunikor.
Hittade även 2-pack långa linnen, enfärgade och randiga på HM för 98kr. ÖVerkomligt pris tycker jag.
Provade mammabyxor o tröjor men ser inte klok ut i dem nu, visserligen är magen svullen men så stor är den ändå inte
Har börjat må bättre här o det är så skönt dock så går det upp o ner...
Men alltså hur tidigt får ni gå på Ul då? Har alla varit på inskrivningar redan?
Charro: Jag ska på inskrivning på tis =) Ul blir väl i v.17-19 tror jag. Känns som en evighet dit. Jag frågade läkaren när jag gjorde vul om jag inte skulle få göra ett tidigare ul pga allt som hänt, men det tyckte han inte.
Visst är det skönt med tunika-modet. Passar ju gravida utmärkt!