• Snattan

BF runt 24:e december

Hade vart kul att fljas åt =)

• Svar på tråden BF runt 24:e december
  • Madolin

JULBEBISAR
    20
    21
    22 Rölli (tredje barnet)
    23
    24
    25 Drutten (andra barnet)
    26 Proffset (andra barnet)
    27 Madolin (första barnet)
    28 175fg56 (andra barnet)
    29
    30
    31

• Proffset

Aj, aj, trist att må så dåligt Drutten & Rölli!! Nu ska jag ju INTE klaga eftersom ni mår betydligt sämre än vad jag gör, MEN i de värsta stunderna har jag bara skakat på huvudet åt mig själv och tänkt "Hjälp, har jag kämpat/längtat i nästan ett år för att må så HÄR en gång till??? Man kan ju inte vara riktigt klok!"
    Hihi, tur att det vänder så småningom, som sagt.

Hoppas att det går bra på inskrivningssamtalet/vul!

• Spindelskratt

Lägger till mig på listan:

JULBEBISAR
    20
    21
    22 Rölli (tredje barnet)
    23
    24 Charro (andra barnet)
    27 Madolin (första barnet)
    29
    30
    31
    och för övrigt mår jag verkligen skit, kräker väl en 20 gånger om dagen o får knappt behålla något i mig. Bara att borsta tänderna ger mig klökattacker. Äter melon o vindruvor o piggelin glassar som tycks vara det enda jag fixar.
    Provade postafen men fy fan vad kass jag blev, gick omkring som i ett vacum hela tiden. Ska på inskrivningsamtal den 11 Juni, känns ju långt till dess.

• monalena

JULBEBISAR
    20
    21
    22 Rölli (tredje barnet)
    23
    24 Charro (andra barnet)
    27 Madolin (första barnet) Monalena (första barnet)
    29
    30
    31

• Norrskenet

Charro: Visst har du pratat med din bm om ditt illamående? För om du kräks så där mycket o inte kan behålla något i dig, så kanske du måste bli inlagd? Själv kräks jag inte utan äter bara jättelite, men blev också helt snurrig av postafen, så det blir inget mer av det! Men har mått lite bättre de senaste dagarna.

• BabbelMia

Stackars er, jag ska verkligen inte klaga!!

Var hos bm idag, hon tyckte vi skulle gå på sista mens, alltså februari vilket skulle innebära v 12 och bf i november...men vill inte hålla med, tog ju ett negativt test 1/4,så låter inte rimligt. Så om det är ok med er så hänger jag kvar här hos er.

Känns fortfarande som att 29/12 är rätt datum...

Ska ringa till någon studie och se om jag kan få komma med, då gör man ett UL i v 11-12, för att titta på olika saker. Bm tyckte det kunde vara ide och höra, så vet vi mera efter det.

Idag har det faktiskt gått lite bättre att jobba, kanske för att vi varit ute mest. Får se hur det blir imorgon, annars får jag väl sjukskriva mig lite...

• Norrskenet

Drutten76: Självklart är det ok att du hänger kvar här! Oftast brukar ju en kvinnan intuition visa sig vara rätt! Och du kan ju inte vara säker förrän du varit på ul! Hoppas du kommer med i nån studie, så du får tidigt ul!

Har själv varit så orolig för att jag mått bättre ett par dar o då tänker jag direkt att nåt är fel... Nu mår jag jätteilla igen o funderar varför jag ska gå o vara orolig de få ggr jag faktiskt mår bra? Varför inte bara njuta av graviditeten då? Men det är ju lättare sagt än gjort =)

• TeZs

JULBEBISAR
    20
    21
    22 Rölli (tredje barnet)
    23
    24 Charro (andra barnet)
    27 Madolin (första barnet) Monalena (första barnet)
    29 TeZs (tredje barnet)
    30
    31

• TeZs

Jag hoppar oxå på här :) väntar 3:e barnet runt den 29:e december!
    får väl se senare på ul hurvida datumet stämmer, fik datumet på vul i vecka 5, ska på nytt vul på torsdag, får se vad dom säger då :)

Fick första barnet 7 december -05, var kvar ett par dagar på bb, o fick komma på återbbesök varje dag i någon vecka då han var gul, jag tyckte stämmningen var supermysig på bb i juletid!

• Spindelskratt

Rölli: Jo jag har talat med BM men hon tycker att det trots allt är normalt o vill vänta o se vad som händer. Det lilla jag får i mig är bättre än inget o så länge jag får behålla det så är jag inte helt tom. Däremot så måste jag äta typ hela tiden, vilket är jobbigt. Men jag hoppas att det vänder snart.

Svar på tråden BF runt 24:e december