Inlägg från: Himmelbit |Visa alla inlägg
  • Himmelbit

Vita tråden del 8

Hej på er!!

Är tyvärr inte så flitig här längre men jag tänker mycket på er och läser mellan varven .

• Himmelbit
    LCroft skrev 2008-04-28 20:38:17 följande:
    Hej Jodå det är min "lilla bebis" Som blev 2 år förra torsdagen, usch, jag får riktigt ångest, har ju ingen liten en som bara vill mysa i famnen mer. Mutar henne nuförtiden med att läsa böcker för att få gosa lite med henne och snusa henne i nacken
    Stora tjejen!! Bra muta! . Annars får du skaffa en till
  • Himmelbit
    LCroft skrev 2008-04-28 20:51:33 följande:
    Hahaha.. Efter några månaders pers med magsjuka och förkylningar i omgångar så kom jag fram till att 3 barn är många barn Fast då kanske jag skulle hinna göra lite mera här hemma om jag vore mammaledig *överväger* En på väg in i tonåren, en i lugn och trevlig ålder och en i 2-årstrots och en bebis? Njaeee.....
    Klart lillpluttan ska ha ett syskon i ålder med henne!!
  • Himmelbit
    Sylt skrev 2008-04-28 21:03:38 följande:
    Bra jobbat Milda!!Jag har inte tid m internet nuförtiden, väntar besök Hoppas det är bra med alla!
    Städa, städa, städa!!
    Jag har hört att besöket har med vita handskar och kommer att kontrollera dammfällor nooooggrannt!!
  • Himmelbit
    Sylt skrev 2008-04-28 21:10:34 följande:
    ... det går rykten om att en av tjejerna har en sambo som är militär o van vid väldig ordning o reda....
    Vilka rykten......

Har nytt inlägg i bloggen förresten - lite övervåning!
    http://njutensmula.blogspot.com/
    LinaoMatilda skrev 2008-04-28 21:24:25 följande:
    LCroft: Så söt bild! Kul att se dig här!Vad många vi är med barn födda våren 06 här Himmelbit: Kul att du tittar in här! Låter så mysigt med shoppingsemester! Hoppas ni gör massa fynd. Ser framemot bilder!
    Kul att se dig med!! Får se till att ha kameran i högsta hugg!!
  • Himmelbit
    MiaMariah skrev 2008-04-28 21:18:51 följande:
    Köpt lite blomster idag, bl.a:
    Söt blomma!!
  • Himmelbit

Hej på er!

Även jag är extremt nöjd efter toppendagar i Skåne och Danmark!! Ett stort tack till Jea och Sylt för ALLT!!! Sååå roligt att få träffa de andra och att se Jeas och Sylts otroligt mysiga hem!

MildaMaränger skrev 2008-05-03 10:51:19 följande:
    Hej hopp!vilken shoppingtur! Tack Jea och syltan för att ni styrt upp resan så bra.. det känns som att jag har festat i flera dygn haha. Det blev en heeeeeeeeeel del shoppat. Det kommer väl att dyka upp en massa snyggt i bloggarna.... Idag ska jag njuta lite i trädgården och baaaaaaaaaara slappa!! Av denna resan har jag lärt mig attJea är galenSyltan har den snyggaste hemmet jag varit iMimmi är Green gate fast i människoformJulia lika som jag ( tänker massor innan shopping men ändå med ångest)och att himmelbit är den största shopaholicsen av oss allaOCHatt danskarna är dumma i huvudet haha... iaf när det gäller pizza
    Vad säger du?! Jag köpte väl nästan inget ?! OskyldigFlört

Nu ska jag gosa med min lille plutt så "ses" vi lite senare!

Kramar!!
  • Himmelbit

Hej på er!

Jättefint Dolly! Helt plötsligt uppstod ett behov av shopping på Panduro.. . Men jag får nog lov att hålla igen lite nu Hemlis

Svar på tråden Vita tråden del 8