Inlägg från: Himmelbit |Visa alla inlägg
  • Himmelbit

Godkväll!!

Tjockkulan: Jag har svarat i din GB hur man blockerar enskilda användare.

MM: Kul att höra att ni haft det bra! Kan tänka mig att Julias änglar är riktigt väluppfostrade och fina!

Kajsa: Läste om inbrottet på din blogg - gahhh vad förbannad jag blir på sånt!

• Himmelbit
    Det ljuva livet skrev 2008-05-20 19:31:37 följande:
    Malins: Bor du Jönköpingslän? *fått för mig det*www.blocket.se/vi/16451555.htm?ca=17_swww.blocket.se/vi/16425991.htm?ca=17_swww.blocket.se/vi/16296801.htm?ca=17_swww.blocket.se/vi/16081557.htm?ca=17_swww.blocket.se/vi/15920649.htm
    Neeeej, jag skulle aldrig gått in här idag...
    Har precis varit iväg och hämtat ett Blocket-fynd. Dock inget skåp...

Hej på er förresten!!
  • Himmelbit
    malins79 skrev 2008-05-20 19:55:08 följande:
    Julia, så fint!!!!Himmelbit, vad har du fyndat för något?
    Jag har fyndat en bokhylla - vänta ska kolla om annonsen är kvar.
  • Himmelbit
    malins79 skrev 2008-05-20 20:04:47 följande:
    Som hittat! Den kommer bli söt i vitt!
    Jag hoppas det! Gillar de lite böjda benen. Har en massa användningsområden för den, så det gäller bara att bestämma sig
  • Himmelbit
    Kajsa 77 skrev 2008-05-20 20:12:35 följande:
    Har mkt att läsa ikapp här ser jag. Det får bli lite senare. Tänkte bara meddela er som följt vår historia kring dottern här att operation planeras till hösten. Jag är fallfärdig nu.
    Till hösten?! :-OSkrikandes
    De är ju inte kloka ngnstans.....
  • Himmelbit

Hej på er!

Skriver en rad så att ni inte glömmer bort mig .
    Det är ju så underbart ute nu så man vill knappt gå in på kvällarna. Just nu tillbringar jag även kvällarna ute i garaget och slipar och målar. Känns skönt att ha fått lite energi till att ta tag i "gamla surdegar" men visserligen endel nya fynd också.

Jag visade en bokhylla - om ngn kommer ihåg - som jag fyndade på Blocket. Hyllan är slipad, grundmålad och har fått ett lager färdigstrykning (bör nog få ett lager till).

Svar på tråden Vita tråden del 8