Inlägg från: LinaoMatilda |Visa alla inlägg
  • LinaoMatilda

Vita tråden del 8

Hej på er!

Härlig bild!Passar perfekt till en sommar tråd. Bra jobbat MM (och Julia som tagit bilden )

MiaM: Minns du när du gav mig infon om Franske stemningar (stavning?)? NU har jag fått den via fjärrlån från biblioteket

• LinaoMatilda
    MiaMariah skrev 2008-04-28 20:16:42 följande:
    Visst minns jag! Vad bra att få låna den, hade ingen aning om att biblioteken kan ta in sådana.
    Jodå, de letade i hela Finland. Och så om de inte hade hittat så kunde de ha fjärrlånat från något annat land också, men då hade det kostat många pengar.
    Den andra boken hittade de inte i Finland än, hoppas den kommer om ett tag.
  • LinaoMatilda

LCroft: Så söt bild! Kul att se dig här!
    Vad många vi är med barn födda våren 06 här

Himmelbit: Kul att du tittar in här! Låter så mysigt med shoppingsemester! Hoppas ni gör massa fynd. Ser framemot bilder!

• LinaoMatilda
    MiaMariah skrev 2008-04-28 21:28:55 följande:
    juliah - tack! ska sättas ut så småningom.Malins - hemskt! och det bara en liten bit härifrån där jag bor!
    Ja det är nästan så du borde flytta lite längre bort! hihi
    Jag ogillade speciellt taket med ljusslinga mellan speglarna ja... jag ogillade faktiskt allt förutom utsikten.
  • LinaoMatilda
    MiaMariah skrev 2008-04-28 21:47:10 följande:
    Ja, jag får ta Newht och LPW i varsin hand och dra nån annanstans, vi bor ju alla tre härute. Allt var verkligen hemskt! Bara för att man har pengar betyder det inte att man har bra smak tydligen
    Ne precis. Och ändå är det säkert någon inredningsarkitekt som inrett.

Nu ska jag sova!
    Natti natti!
  • LinaoMatilda

God morgon!

Malins: Oj, du är uppe med tuppen. Låter jättemysigt med resa.

MiaM: Det är väl bra att de dragit in stolarna, eftersom det var så mycket fel på dem. Är det något mer som var fel eftersom ni bråkar med dem än? Tråkigt att det inte är helt och bra det man köper.

• LinaoMatilda

Malins: Nej jag har inte bokat än, har inte bestämt mig för om jag ska flyga eller åka båt än. Måste nog kolla upp det där. Jag bor i södra Finland, rätt nära Helsingfors. Hotellet ni ska bo på ser härligt ut.

Julia: Ja visst känns det tryggare när man lämnat lite listor efter sig, och precis som du säger så spelar det ju ingen roll om de följs eller inte. Men om det skulle behövas så finns de rutiner barnen är vana vid till hands. Ni kommer att få det såå mysigt!

• LinaoMatilda

Kajsa: Skönt med sovmorgon! Ha en bra dag!

Nublu: Du vet, det är inte så att man måste inreda huset sådär bara för att man har pengar hihi
    Vilken storlek vill du ha på soffbordet? Jag är väldigt nöjd med det vi köpte, bild finns i bloggen.

• LinaoMatilda

Nublu: hihi och du som tackat nej till massa pengar nu bara för att du inte trivs i den stilen?

MrsQ: Välkommen!  Jag tycker det är snyggt med matt färg om det inte är en yta som man kan tänkas behöva tvätta.

Svar på tråden Vita tråden del 8