Inlägg från: LinaoMatilda |Visa alla inlägg
  • LinaoMatilda

Vita tråden del 8

Camilla R skrev 2008-05-07 15:50:34 följande:
    Fint Mia!Ny lampa i arbetsrummet:www.familjeliv.se/hem/vaniljdrom/gall eri.php?...#Fin lampa!Nu är min arbetstid slut för dagen egentligen, men jag sitter kvar här (framför datorn..) eftersom jag ju skall gå ut på restaurang och äta middag ikväll. Skall bli trevligt, gott, mysigt och lyxigt!
    Låter trevligt! Är det med familjen eller ska du hitta på något annat skoj?
  • LinaoMatilda
    Gullfina skrev 2008-05-07 16:23:57 följande:
    Ja, det är bedrövligt. Sitter den och läser detta så har den väl kul.Men det går faktiskt mycket lättare nuförtiden att söka personer på IP.nummer.Det är skrämmande. Det är inte BARA roligt med bloggen måste jag säga.Kram till dig!
    Visst är det så. Jag har som tur är inte råkat ut för detta, men känns väldigt tråkigt för er skull. Och vi har ju faktiskt ingen aning om vem som läser våra bloggar.

Kram till dig också.
  • LinaoMatilda
    mimmi006 skrev 2008-05-07 20:02:02 följande:
    Nej, om det hade stått araber och handel  och inte barbarer, en kniv i nacken och vi ses irl (idag har vi visst setts också) och varit undertecknat, hade jag inte sett det som ett hot. Men eftersom det här kommer efter en följd av andra, mer eller mindre insinuerade hot, så tolkar jag det som ett direkt hot mot mig. Roligare för danskarna att kallas araber istället, de är historiskt sätt ett av de mest framstående kulturerna, till skillnad mot barbarerna, som bara fick rykte om sig att vara slaktare...
    Men fy!!! Det är ju helt oacceptabelt. Har det alltså pågått sedan februari? Förstår att du är upprörd och att det känns läskigt. KRAM
  • LinaoMatilda
    mimmi006 skrev 2008-05-07 20:09:58 följande:
    Tack! Jag är inte  rädd, mer förbannad att folk utnyttjar anonymiteten för att skriva obehagliga inlägg till andra. Men jag har ipadress, så jag har rätt bra koll. Kommer få ännu mer information.
    Ja,  visst är det fegt och visst blir man arg! Bra att du har koll på det.
  • LinaoMatilda
    Birks och Kalles mamma skrev 2008-05-07 21:07:24 följande:
    Eftersom jag ser att Stillhet inte svarat, samt då jag vet att hon just nu har fullt upp att göra, svarar jag i hennes ställe. Det är en väninna till mig, bor på samma ö, och är min guru vad gäller ett vitt hem.
    Ok, det var ju skönt att höra. Har hon skrivit något här i tråden då så hon känner till den?
Svar på tråden Vita tråden del 8