Inlägg från: Ninizen |Visa alla inlägg
  • Ninizen

Vita tråden del 8

Hej tjejer!

Usch vilket gräsligt hus du visade Malin Jag fick nästan kisa när jag scrollade igenom bilderna. Urk! Hur kan man ha en sådan hemsk smak. Eller smak är väl synd att säga, för det var nog det som saknades.  Borde vara olagligt med så mkt speglar!
    Påtal om speglar beställde jag en stor vit spegel från HouseDoctor idag. Har tittat på den länge och nu slog jag till. Blir fin i nya huset

Mia: Jag tycker dem ska komma och hämta skiten så ni får pengarna tillbaka. Vi väntar just nu på att Mio ska komma och hämta vår nya säng och ge oss en ny för den kändes som en hängmatta när man låg i den. De har redan varit här en gång innan och rekat läget. Reklamationen blev godkänd som tur var. Annars är ju MIO helskumma med rekl.

Vilka är det som ingår i Danmark-truppen mer än Juliah?? Åh, vad mysigt ni kommer ha det. Ni måste ju besöka Lisbeth Dahls butik.

♥ (¯`°?.¸ ♥ Theo ♥¸.?°´¯) ♥
  • Ninizen
    juliah skrev 2008-04-29 12:55:15 följande:
    Ninizen, å så fint med spegeln. Har en liten men är inte främmande för en stor i vardagsrummet sen.Det är Milda maränger, mimmi, sylt, jeajea, himmelbit och enji men det var inte riktigt bokat och klart om jag förstod det rätt?Det ska bli mer än fantastiskt! Man får riktigt nörda loss bland alla butike roch snacka inredning med likasinnade. Jag ska dricka massor med vin också  eller ja, det kanske räcker med ett par glas...
    Har du bilder på spegeln i din blogg?

Nästa gång hänger jag på till Danmark om jag får
  • Ninizen
    juliah skrev 2008-04-29 13:15:06 följande:
    Kan ni länka till huset, jag har missat det.Ninizen, ja jag har nog det, i hallen.malins, ja till köpenhamn.
    Åh, Jamen titta va fint *längtar ännu mer efter spegeln* Fast din passar ju super till byrån. Där ska det inte vara större tycker jag. Men du kan ju som sagt ha en till, hihi.

Torkvinda? Har liksom inte ens tänkt tanken innan. Jamen DET måste jag ha. En helt ny värld öppnar sig. Plånboken lär eka några år nu.
  • Ninizen

Ngn som vet vart dem säljer riktigt snygga ljusstakar i antik finish, gärna med lite mönster i på nätet? Letar även efter zinkspann i vit eller zinkfärgad till tvättmedel? Tror jag sett att Miamariah hade några i sitt nya skåp bla.

• Ninizen

Tack Puffen! Längtar ihjäl mig till september

• Ninizen

Puffen: Ja just det ja, ni är ju i Åre Stretcha ordentligt fram tills torsdag

• Ninizen
    Vaniljdröm skrev 2008-04-29 21:44:46 följande:
    Tagit ner tråkiga persienner och monterat upp en fin vit rullgardin på kontoret * nöjd *
    Vad duktig du är vanilj!

Själv har jag målat en stol råvit. Köpte 2 st Ingolf i furu för 200 spänn på blocket och beställt volangdynor från Nyblom och Kollen. Pappas sambo ska få den ena dock. Attans att jag lovade bort en
  • Ninizen

Bea: Visst är man galen som kan bli kär i  saker som för någon annan bara är metallskrot Men jag förstår dig helt och hållet. Speciellt efter din härliga beskrivning, haha.

Umbro: Fina bilder. Känns bra va?

Nu ska jag krypa till kojs men vill visa en ball blårutig häst från Rice som min lille kille springer omkring och galopperar med. "gopp- gopp - gopp" hör man honom

www.rice.dk/produit.php3&id_produit=26057

• Ninizen

Vanilj: Utan att läsa vad dem andra skrivit så röstar jag med på att bygga in. Det gör väl inget att hatthyllan kommer sticka ut lite för fönstret. Där ska väl ändå bara hänga zinkhjärtan och välkommenskylt Kläder hänger/lägger man väl nån annanstans har jag för mig

Kaktus:  www.myfirstroom.se

Tjock kulan: Tipsa om du hittar ngn bra feng shui bok. (stavas det så? )

Knyttis: Vilken man du verkar ha! Räcka ut tungan

Svar på tråden Vita tråden del 8