Inlägg från: Ninizen |Visa alla inlägg
  • Ninizen

Vita tråden del 8

Bea: Vad tycker du om Himmelsvitt, finns i kartan "vita färger"  Går åt grått, eller ja, det står blått men ser ut som grått. Kan det vara ngt för vuxensovrum. Vill kunna blanda in beiga färger i kuddar och dylikt utan att det bryter för mkt.

♥ (¯`°?.¸ ♥ Theo ♥¸.?°´¯) ♥
  • Ninizen
    swemaria66 skrev 2008-07-02 23:59:27 följande:
    Tack!! besökte er för ett par veckor sedan men jag tittar till er varje dag här på tråden. Hemma är det maken som målar...han är inne på att måla allt i vitt, har fått stoppa honom på några av hans förslag, kul att han är intresserad iaf
    Målar han och du slipper? Vilken man! - skicka hit honom när han har målat klart hos er. Kan tänka mig vi är några stycken som skulle kunna tänka oss "anlita" honom
  • Ninizen
    Beatrize74 skrev 2008-07-03 00:00:36 följande:
    Nu ska jag sudda mig ur bild och gå och knoppa lite....kan behöva min sömn så att jag inte morrar så mycket imorgon. Jag lämnar er med världen underbaraste

Bea
    Godnatt Bea!

Godnatt Videli!

Godnatt Swemaria!!

GODNATT TRÅDEN!

*adjöken*
  • Ninizen

GRATTIS MILDA till pluttan!!! 4 timmar - inte illa. Om man jämför med mina 30...turgumma där!

Mammatilltretroll skrev 2008-07-03 15:47:33 följande:
    Jag fick tips av någon på en fin webshop där de hade mycket fina köksprylar och där fanns det här huset som är en lykta, men nu hittar jag inte den adressen...!
    Syster Lycklig hade i höstas men dem har varit slut sen i julas. Nya kommer efter sommaren Håll ut!

Anton och Hanna: Snaaaart er tur!

HEJ förresten....
  • Ninizen

Oj stackars Bea. Inte kul. Den där smärtan känner jag igen. Har hänt nångång. Brukar gå över efter 1-2 dgr fast man har ingen aning varför man fick den. Suttit illa kanske på en trästol vid FL för länge? .

• Ninizen
    Sussi N skrev 2008-07-03 21:08:28 följande:
    Juliah: du är inte ett dugg förvirrad det är jag som bytt nick när jag ändå uppgraderade mig efter en lång FL paus.Finns Ilva i Helsinborg också eller bara i Malmö?
    Bara i Malmö än så länge.

Bea: Du är så tokig. Ser allt framför mig. Du skulle haft din egen spalt i ngn tidning. 
  • Ninizen
    Beatrize74 skrev 2008-07-03 22:24:54 följande:
    Ninizen - TÄnker du nattsudda något i kväll tro?
    Mycket möjligt!  Sambon är ute med jobbet och jag blänger surt på penseln invirad i en plastpåse.  Inte ikväll inte

Mia:  Är det sant med Ilva?? Så konstigt. Vad synd. Näää, vad ledsen jag blir nu.
    Fast det betyder ju förvisso rea....Förvånad men ändå....ledsamt.

Kajsa: Heeeej!
  • Ninizen

rosesarered: Grattis!!! Känns bra va? Balders hade precis som MiaMariah sa har de billigaste.

Mia: Är du helt 100? varför står det inget om det på deras hemsida.

• Ninizen
    Kajsa 77 skrev 2008-07-03 22:37:08 följande:
    Ninizen - Heeej! Allt bra?
    Japps! Bara fint, chattar med en lika inredningstokig vänninna som jag och surfar på FL med en kopp te. Kan det bli bättre
  • Ninizen
    Ninizen skrev 2008-07-03 22:41:56 följande:
    rosesarered: Grattis!!! Känns bra va? Balders hade precis som MiaMariah sa har de billigaste.Mia: Är du helt 100? varför står det inget om det på deras hemsida.
    Herregud som jag stavar Generad
  • Ninizen
    MiaMariah skrev 2008-07-03 22:49:20 följande:
    ninizen - jag har läst det på Fridas gårds blogg, titta här: fridasgard.blogspot.com/2008/06/sommartemp-i-...
    Ja du har rätt.... (ja inte för jag betvivlade dig men ändå ) Helt galet...blir lite arg också eftersom jag älskar ILVA. Får ta mig en tur till Fridas gård istället. Ligger på vägen

Kajsa: Kul med ny färg och frisyr. Drastiskt eller lite snällare?
    Själv tog jag steget att klippa av mig mitt långa hår för 3 v sedan. Haft den där typiska Jennifer Aniston frissan, du vet. Nu blev det snedlugg, längre framtill typ page och upklippt i nacken. Blev jättenöjd och ljusa slingor på det
  • Ninizen

Nä, nu blir det lite TV och sen sängen. Kanske man kan somna innan midnatt för en gångs skull. Haj!

Svar på tråden Vita tråden del 8