Inlägg från: Ninizen |Visa alla inlägg
  • Ninizen

Vita tråden del 8

de djupaste skogarna var kanske fel uttryckt, de största åkrarna kanske

♥ (¯`°?.¸ ♥ Theo ♥¸.?°´¯) ♥
  • Ninizen

Jo förresten, jag ger mig, kanske jag ibland säger speglen, nycklen (men utan extra e)
    Nu ska jag vila en stund och se om febern ger med sig.

Natti!

• Ninizen

Hej hej tjejer!!

Kikar in en snabbis. Måste kolla MM:s status. Möjligtvis att du var inne och slet nu, men icke. Aja, det har bara gått en dag över bf.... 

Det där med födelsedagar...Jag, min mamma och min pappa och min fd sambo var alla födda på samma dag. Konstigt hur det kan bli ?Jag kan nog bara hålla med om att det är roligare att fylla på en egen dag!  Så vi får hoppas att liten kommer dagen innan eller efter för dig MM.

Grattis Anton!!

Vem är det som har ett vardagsrumsbord som har upphöjda lister i kanterna? Om ni förstår min förklaring, haha. Eller om ngn annan har tips på snygga soffbord.

• Ninizen
    Anton2005 skrev 2008-07-01 12:03:43 följande:
    tack! Är det kasnke rosie-bordet från Mio du menar
    Hmm, kanske. men det verkar inte finnas kvar isåfall.

Malin: Varför sålde du det? Svårstädat med kanterna kanske... Vad har du för bord nu då?
  • Ninizen
    Anton2005 skrev 2008-07-01 12:13:52 följande:
    Ja det har tyvärr utgått. Vi har ett sånt och det är rätt svårt att hålla det rent just med tanke på kanterna, precis som du skriver
    Ok, tusen tack! Då kan jag släppa det bordet i tankarna och gå vidare...
  • Ninizen

Tjenamoss brudar!

GRATTIS MILDA PÅ FÖDELSEDAGEN!!!!!

Tittar ni in i mitt galleri så ska ni få se vilket målarprojekt jag har just nu. Ja just det ja - äntligen har det blåa blocketfyndet dragits upp från källaren för att målas....VITT!
    Grunden är gjord och ikväll efter jobbet blir det väl en runda med den riktiga färgen. Har valt en ganska mjuk krämig vit från Nordsjö, lite åt antikvit. Får se hur det blir, lite av en chansning.

*susar iväg till jobbet*

• Ninizen
    Kajsa 77 skrev 2008-07-02 11:07:58 följande:
    Jag kommer att ta en paus från FL ett tag. Det känns tyvärr som om lust och inspiration har kommit på villovägar. Därför uppdaterar jag inte er med nya blogginlägg. För de som är intresserade så kan ni prenumerera på mina inlägg istället. Inget ont ment!Ha en skön sommar allihop och lycka till med kommande förlossningar och bebisar.Kram Kram!
    Söta Kajsa, det är helt ok att känna så. Du har redan ett så vackert hem att luta dig tillbaka på under sommaren. Jag tycker det går i vågor för mig hela tiden och så är det bara. Är inte lika aktiv heller som många andra. Kommer dock sakna dig i tråden...det lilla jag är inne Jag får helt enkelt prenumerera på dina inlägg i bloggen istället. Önskar dig & din familj en underbar sommar och ta hand om varandra ordentligt nu!

Stoooor kram Nina
  • Ninizen

Clara: Jag brukar måla med fluggers råvita men har gått över till en lite mjukare färg hos Nordsjö. Typ äggskal.

Väggarna tycker jag du ska prova Nordsjövit. Den ger en oerhört behaglig och mjuk vit ton till dina väggar istället för obruten vit.

• Ninizen

Hej Bea!

Är du uppe så sent?

Jag har strukit ett lager färg på T´s växasäng. Sambon sover för länge sedan. Taskigt att han får gå och lägga sig medans jag får kämppa mitt i natten...och det lär väl inte vara sista gången heller antar jag....Fy sjutton vad många timar man lägger på pyssel, tankar och piff. Vad bidrar mannen med då...hmmm låt mig tänka Fundersam 

Svar på tråden Vita tråden del 8