Vita tråden del 8
de djupaste skogarna var kanske fel uttryckt, de största åkrarna kanske
de djupaste skogarna var kanske fel uttryckt, de största åkrarna kanske
Jo förresten, jag ger mig, kanske jag ibland säger speglen, nycklen (men utan extra e)
Nu ska jag vila en stund och se om febern ger med sig.
Natti!
Hej hej tjejer!!
Kikar in en snabbis. Måste kolla MM:s status. Möjligtvis att du var inne och slet nu, men icke. Aja, det har bara gått en dag över bf....
Det där med födelsedagar...Jag, min mamma och min pappa och min fd sambo var alla födda på samma dag. Konstigt hur det kan bli ?Jag kan nog bara hålla med om att det är roligare att fylla på en egen dag! Så vi får hoppas att liten kommer dagen innan eller efter för dig MM.
Grattis Anton!!
Vem är det som har ett vardagsrumsbord som har upphöjda lister i kanterna? Om ni förstår min förklaring, haha. Eller om ngn annan har tips på snygga soffbord.
Tjenamoss brudar!
GRATTIS MILDA PÅ FÖDELSEDAGEN!!!!!
Tittar ni in i mitt galleri så ska ni få se vilket målarprojekt jag har just nu. Ja just det ja - äntligen har det blåa blocketfyndet dragits upp från källaren för att målas....VITT!
Grunden är gjord och ikväll efter jobbet blir det väl en runda med den riktiga färgen. Har valt en ganska mjuk krämig vit från Nordsjö, lite åt antikvit. Får se hur det blir, lite av en chansning.
*susar iväg till jobbet*
Ngn kvar?? Eller har alla lagt sig??
Clara: Jag brukar måla med fluggers råvita men har gått över till en lite mjukare färg hos Nordsjö. Typ äggskal.
Väggarna tycker jag du ska prova Nordsjövit. Den ger en oerhört behaglig och mjuk vit ton till dina väggar istället för obruten vit.
Hej Bea!
Är du uppe så sent?
Jag har strukit ett lager färg på T´s växasäng. Sambon sover för länge sedan. Taskigt att han får gå och lägga sig medans jag får kämppa mitt i natten...och det lär väl inte vara sista gången heller antar jag....Fy sjutton vad många timar man lägger på pyssel, tankar och piff. Vad bidrar mannen med då...hmmm låt mig tänka