Inlägg från: Trollens mamma |Visa alla inlägg
  • Trollens mamma

Vita tråden del 8

Hej!

Kommer in och frågar om nån vet var man kan få tag på ett vitt liten vitrinskåp att ha på väggen?Typ 50 bredd,60-70 hög?

Ni finlandssvenskar i tråden,får också gärna svara.När jag bor i Finland har jag inte tillgång till Svenska Butiker.

• Trollens mamma

Tack,LinaoMatilda!Det vore snäll! (Skulle skriva i din gästbok,men kom inte in).Har jättefint Greengate porslin som väntar på att få flytta in i ett fiiint skåp.

Tråkigt med det otäcka inlägget.*Ryser* Tänk vilka puckon det finns.

• Trollens mamma

knyttis:Åhhhh,EXAKT ett sånt skåp!*Dregglar*

Blir PENTIK imorgon då,hoppas de har nåt likande här i stan!

• Trollens mamma

Memoria:Ja,det är butikerna som får den.Har den turen att ha bästa vännina som har inredningsaffär,så hon skulle beställa åt mej!Glad

Sylt:Bläddra bakifrån i katalogen så kommer du till skåper snabbt!Flört

• Trollens mamma

Memoria:Japp,ibland har man tur!Flört

Who knows:Precis vad jag söker efter!Men jag bor i Finland,så liiite väl långt.Tänkte ringa till radion nästa vecka när de har program där man får efterlysa saker.Gjort det två gånger tidigare och fått jättemycket svar!Glad

Nu ska jag fixa frukost åt barnen,sen blir det storhandling,och ikväll ska jag springa mitt första lopp för i år!Hemlis

Godmorgon,föresten!

• Trollens mamma

Anton2005:Tack!Tycker det är roligt att springa,jag får verkligen en kick av det!Skrattande

Hur länge är det kvar tills bf?Minns själv hur jobbigt det var att vara höggravid.Konstigt att man orkar vänta 9 månader,men när det närmar sej slutet är varje dag en pärs.Fundersam Hoppas bebisen vill ut lite tidigare då!

Svar på tråden Vita tråden del 8