Inlägg från: Trollens mamma |Visa alla inlägg
  • Trollens mamma

Vita tråden del 8

Hej alla vita hemmare!

Juliah:Vilket underbart bord,så vackert!

Fluffis:Lät gott,sparar receptet o ska provas nån dag. Fint gammalt skrivbord.Var har du hittat? Jag har sökt LÄNGE efter ett liknande skrivbord,men jag hittar inget. Funderar starkt att beställa ett från NORDAL.Men priset säger emot,699 euro.

Grattis,LoM!Vad kul! Jag älskar att shoppa från nätbutiker,men tycker inte det har funnits så bra utbud här i Finland,så det behövs flera!

• Trollens mamma

fluffiga:Justja.Precis vad jag tänkte.Såna fina bord säljs sällan på auktioner.

Exakt,LoM!Vi borde väl få nån rabatt,som fluffis sa!
    Bästa vänninan har inredningsaffär OCH Webbutik.

• Trollens mamma

Hejsan!

Vet nån hur retur o byten fungerar hos Designonline?
    Beställde en Viggo matta,fick den idag,men den känns för kort.
    Usch,jag vill inte börja krångla med byten,men den känns för kort,hur mycket jag än försöker intala mej att den duger.

• Trollens mamma

Camilla R:Tack!Jo,jag har kvar plastpåsen,mattan kom med budbilen imorse. Men nu är ju problemet det att jag bor i Finland,så högre returporto och sen NY fraktkostader igen.

Hmmm,det blir en DYR matta med detta strul.

• Trollens mamma

MiaMariah:Du har en underbar blogg!Tro inget annat,de som skriver så där gör det av ren och skär avundsjuka!

Ja,ni har nog rätt angående mattan.Ska nog skicka tillbaks den.Men nog undrar jag.Fick just mail därifrån.Mellanskillanden för mej att betala(matta o frakt) blir 60 euro.Sen när jag ska skicka tillbaka den,blir c.20 euro.Så 80 euro till att betala för 50 cm längre matta.

• Trollens mamma

LCroft:I now! Nu är saken den att jag hade ett presentkort på 155 euro till Designonline,så därför handlade jag därifrån.

Men huuto vore en bra ide! Så kunde jag köpa en ny sen från Zinna! Vad kostar viggo där?Vet du?

• Trollens mamma

Alltså den är ju heltgaaalet vad billigt skrivborden är i Sverige!!!

Jag var på loppis igår,hittade 3 skrivbord av intresse,men priset på dom var 250-300 euro.

• Trollens mamma

LinaoMatilda:Mmmm,kanske bäst att fundera över saken.Jag hade helt klart bestämt att måla den vit,men när mannen kom från jobbet och såg vad jag höll på mej fick han nästan spunk.

Så jo....insidan är redan vit.

Svar på tråden Vita tråden del 8