Inlägg från: livet från ljusa sidan |Visa alla inlägg
  • livet från ljusa sidan

Vita tråden del 8

Found you!

Vill bara säga tack och tack för alla söta kommentarerna angående skåpet Guld värt efter slitet!

Siiter här och myser och läser lite blogginlägg och lite fina bilder, jättefin pres Milda! Skönt att du bara har en dag kvar på jobbet!

Om ni undrar så är jag en riktig nattuggla som allt som oftast är sist in här på kvällarna, hatar morgonar och är djupt imponerad av alla er som skuttar upp med ett leende kl 5-6 på morgonen

Har missat att några skall på shoppingresa, låter ju grymt kul! Hoppas ni får en underbar vistelse och att ni får mycket sol och mysiga dagar!

• livet från ljusa sidan

Umbro: Superfin hylla! Gillar de turkosa detaljerna

Kajsa: Så enkelt men såå snyggt! Jättefin pläd i förra inlägget måste bara säga det en gång till Jag vill också ha kuddarna så men jag sover på magen så jag måste ha tunna kuddar och det blir verkligen skitfult om jag skall ha dem stående blir som en kortlek liksom. Och sedan om jag har tjockare kuddar också så vet jag inte vart jag skall göra av de tunnare....åh hej vilket i-landsproblem!!

Vanilj: Håller med övriga ni ser ut att kunna vara med i vilket matlagningsprogram som helst, ser supermysigt ut!

• livet från ljusa sidan

Halloj i tråden!

Här har det varit lugna gatan!

Knyttis: åhh vad roligt att du fick det bordet som du suktade efter, jag förstår att du gjorde det det är ju ursnyggt!

PD77: åhh jag blev nästan lite tårögd när jag läste din pres... vilken underbar dag och vilken underbar ceremoni ni verkar ha haft och vilken lång väg till att få liten Skönt att ni nästan är i mål nu!

Malwa: Jag fyndade en utdragssäng på blocket som jag målat vit, hade jag haft pengar hade jag också köpt en sebra säng som knyttis och några fler i tråden

Jag tänkte höra med er angående dammsugare, vilken har ni och är ni nöjda? Vet att disskussionen var uppe för ett lite tag sedan men eftersom jag inte var i direkt behov följde jag den inte. Jag dammsuger och dammsuger men jag tycker bara dammet flyttas runt och det blir ALDRIG rent.... så jag behöver en som inte släpper ut dammet igen och som gärna får vara snygg att titta på

• livet från ljusa sidan

knyttis: Tack för svaret men den vita fanns bara i beg upplaga! Jag provade den ultra silencer idag i affären men jag tyckte munstycket var lite konstigt som om det var hårt och klumpigt...plus att den lät precis lika mkt som de andra! haha kanske jag som har lite konstigt hörsel annars.

tårtsmulan: Det enda som jag kan tipsa om är att springa på fler loppisar eller leta hemma hos mormor resp. farmor

• livet från ljusa sidan

Hej hopp i vårruset Underbart väder vi har det i göteborgsområdet iaf, hur har ni det i resten av landet?

Håller med övriga är inte alls avis att ni har haft en helt fantastisk resa, jag börjar grunna på om man kanske skall börja spara nu till stockholmsresan och hoppas på många lika fina inköp. MM: kannan var verkligen supermysig!

Tänkte slänga in frågan en gång till frågade så sent igår så det var många tunga ögonlock som inte kunde svara. Vad har ni för dammsugare och är ni nöjda? Jag vill att det dammet man suger upp sakll stanna där och inte spridas runt som en dammsprutare snarare än en dammsugare. Känns inte som jag gör annat än torkar och dammar...

• livet från ljusa sidan

lillafruluva: Krya på sig och hoppas du mår bättre snart igen... undrar vad det kan vara, du är inte allergisk??

Juliah: Skönt att fixa lite ändå, skall hyllorna med till nya köket?

Truffels: Min sambo var likadan men jag sa att detta tycker jag är roligt och du får göra saker som du tycker är roligt. Jag tjatar inte på dig om vilka färger det är på dina t.ex. nya verktyg?? Det har fungerar hittils iaf
    Jag hittade mina vita överdrag på ikeas fyndavdelning för 20!! kronor och annars hade inte jag fått min vilja igenom där kan jag säga så jag hade tur! Jag tycker de understa

Sedan jag hittade hit till denna tråden så har jag förändrats och tänker på ett annat sätt. Jag känner mig mer strukturerad, fräschare och känner att jag hittat rätt. I just löv you girls och tackar så mycket och ser många som mina mentorer och inspirationskällor. Jag är extremt dålig på att kommentera och detta på grund av att jag känner att jag inte har så himla mycket att tillföra. Men älskar verkligen att kika in hos er och få massor av frisk luft!! Alla som känner sig träffade får ta åt sig!

Godnatt!

• livet från ljusa sidan

Mimmi: Usch jag mådde illa när jag läste, kan inte ens föreställa mig hur du kännde det. Hoppas polisen kan göra ngt, jag tycker absolut du skall anmäla!!! usch och fy

• livet från ljusa sidan

Godmorgon på er, det är hemmaplugg idag så jag tänkte passa på att kika in här bara en snabbis innan.

Peak: Jag tyckte din gipsmage var helt fantastisk fin!! Den var vit och rå och ljusslingan bakom var ju pricken över i:t. Gillade skarpt och lägger den bak i huvudet för mental komihåg lapp när två skall komma

Önskar jag hade kunskapen att skapa ett forum. Men jag satt faktiskt och kikade lite på facebook. Jag är inte så aktiv där men man kan skapa en grupp och sedan bjuda in och det är bara via invitation som man kan få vara med och skriva och man kan lägga upp bilder och en massa. Man kan även fylla i att den skall vara hemlig och att den inte kommer upp när man söker efter den utan som sagt man måste bli inbjuden av personen som startade gruppen. Men det kräver ju att man dels är medlem på facebook (där man i princip bara kan starta ett konto och inte behöver skriva något mer och inte ha profilbild, man kan ställa in där att man inte är sökbar också) dels kommer våra riktiga namn att synas. Det är ett alternativ.

Oj blev lite långt där

Svar på tråden Vita tråden del 8