Inlägg från: livet från ljusa sidan |Visa alla inlägg
  • livet från ljusa sidan

Hej hej!

Äntligen fredag! Åh så underbart med helg. Vad har ni för planer? Själv skall jag och Elliot in och hejja på pappa och morfar som skall springa göteborgsvarvet imorgon och sedan på söndag blir det nog lugnt.

Vanilj: Jättefina kannor, vad kostar de? Finns de på lantmännen eller vad har du hittat dem?

kajsa: blir så j*vla förbannad när jag hör om er lilla flicka....tycker de inte att det är akut när barn knappt kan andas...argggh

Juliah och milda: Vad mysigt det låter!

Nu skall jag iväg med en kompis på bio skall bli supermysigt, vet inte när jag var iväg och såg en film senast.

Stor kram på er

• livet från ljusa sidan

Hej hej tjejer!

Min dator har pajjat helt och när sambon kommer hem på helgen med datorn har inte tiden funnits för surfing.

Saknar er Men det är lite bitterljuvt att inte ha dator måste jag säga, underbart att finna tid till saker som man inte hade en tanke på innan men stor abstinens från er och underbar inspiration..

Kajsa jag skummade lite, operation?

• livet från ljusa sidan

halloo! Passar på att kika in när datorn är hemma

Hur har ni det?

MM oj vad spännande! Mina värkar var inte så kraftfulla, men de var väldigt regelbundna och väldigt korta. Klart sedan när jag var inne på förlossningen så drog det igång och gjorde grymme ont! Men håller tummarna för att det är på G!
    Numberone: Är grymt imponerad att du inte tappar vettet, jag gick 10dagar över tiden och de var de längsta dagarna ever. Men jag satt ensam i en lägenhet där jag inte kände en kotte och bara väntade på att sambon skulle komma hem från jobbet.

tänkte slänga in en fråga, dynlådor??? Någon som vet några snygga och gärna smalare än de vanliga för jag tänkte till vår balkong.

Förresten vi har beställt nytt markistyg nu istället för de gulbrunrandiga som fanns när vi flyttade in...precis så fula var de som de låter! Sambons förslag: Vita Och efter att hört lite hur fula och smutsiga de tydligen inte blir så blev det vita! men eftersomvi väntade så himla länge kommer de inte förrän efter midsommar.... trist

• livet från ljusa sidan

förstår det! Lider med dig, men försök tänka att du har all tid i världen att vila upp dig och kunna göra de där småärendna som man har lite svårt för i början (som jag hade svårt för i början iaf ) Lätt att skriva, svårt att göra!

Hoppas det kommer igång av sig själv inatt!! Stoor kram. hihi nästa gång jag kikar in hos dig har du antagligen en bebbe!

numberone skrev 2008-06-13 15:22:49 följande:
    livet från ljusa sidan:Börjar bli smått knäpp nu när Kaktus har fått och MM sitter med jätte värkar och jag fortfarande inte känner ett endaste skit..... Jag stortjuter ifall jag inte får vara kvar imorn och de sätter fart på det hela....
  • livet från ljusa sidan

oj miahmaria: Har du krockat?? Hoppas det går bra hos doktorn!

ninizen: fy f** vilken idiotläkare!!! förstår att du inte känner för att gå igenom det igen, men som du säger så gör man vad som helst bara det resulterar i sin lilla guldklimp!

• livet från ljusa sidan

kornelia: Du är inte ensam att känna så! Jag brottas med samma sak, vill så gärna men är inge bra och vill inte kopiera rakt av. Men nu efter ett år här i tråden (jag är aktiv till och från) känner jag att jag har nog fått lite koll på hur jag vill ha det. Mitt råd är att känn in dig och låt det ta tid! Ett hem och synnerligen ett hus är inget projekt som bara blir klart utan det är ett pågående projekt hela tiden!

Det har hänt ganska mycket här den senaste veckan bara, vi sålde vår säng och skall ha en enklare variant eftersom den malm som vi hade tog upp aldeles för mycket plats. vi hade sängbord och huvudgavel plus hela sängkarmen...sådan befrielse! plus att jag köpte ett skrivbord idag som jag trånat efter i ett halvår ungefär och idag var det sänkt med 600! Så nu kommer den stationära upp och då kommer förhoppningsvis bloggen igång igen.... oj det blev långt och svamligt...

har numberone fått åka in tror ni???

Svar på tråden Vita tråden del 8