• Videli

Vita tråden del 8

Hej hopp, nu har jag oxå hittat hit...

Ååå vad kul det lät med er resa till danmark, vart var ni och vad shoppade ni?

Sist jag var i danmark var en Gråterresa, bråkade med min förra pojkvän hela resan. Hahahaha och hem kom jag med en CYKEL

Är så less idag, har hittat en jättefin soffa på blocket som vi ev skulle hämta idag och så hör inte säljaren av sig, suck

• Videli

LinaoMatilda,

Jaaa vi får hoppas det, bara dom inte sålt den till någon annan nu.
    Det var ju så synd oxå för den fanns i nyköping och min man är där idag, så det hade ju varit kalas om vi kunde ha hämtat den idag.
    För IKEA vill nog ha tillbaka sina soffor snart, annars får vi väl inte lämna tillbaka dom. Och på torsdag åker vi till grekland... Hua, hur ska vi hinna allt

Idag har jag i alla fall shoppat, eller bestället en jättefin sittdyna till Vide´s UJ vagn, med ett Marimekkotyg Hittade precis en sån haklapp i förrgår, hur nu dom två ska kunna matcha ihop, vagn och haklapp Fundersam Hahhahahahahah

• Videli

MM,

Såg jättefina på Åhléns i veckan.... Har du tittat där ?

• Videli

Såg föresten jättefina flätade korgar på åhléns, deras "nya" barnserie.
    Men i min butik hade dom inte vita, någon som vet vilka jag menar, och om dom finns i vitt. Tänkte ju inte på att fråga när jag var där...

• Videli

Hallå

Tillbaka från en vecka i ett varmt grekland. Det var verkligen skööönt med lite sol, tråkigt bara att komma hem till det här.
    Innan vi åkte lämnade vi ju tillbaka våra soffor till IKEA, så nu när vi kom hem ekade det i vardagsrummet och jag kände en smått panik för att vi inte hittat några nya soffor.
    Men igår gjorde jag värsta klippet. Hittade en superfräsch soffa och prutade ner den till 2000 kr *nöjd Nu ska jag skumma igenom tråden lite...

• Videli

Tjock kulan,

Ja det är ju tyvärr inte den soffan jag hittade från början på blocket.
    Dom hörde aldrig av sig. Men nu när vi hittade den här, blev det ju kanon i alla  fall.
    Det är ingen "äkta" howard utan har bara känslan, samma ben som en howard. Men genom att vi ska flytta inom en snar framtide så ville jag inte köpa nya soffor till vår lilla lägenhet, utan det får bli till nya huset.
    Så den här soffan det här en kanon för killarnas allrum sen.

PD77,

Tack

DLL,

Jaa det var jätteskönt med semester, men tyvärr blev vårat hotell/resort en stor besvikelse. Första o sista gången på ett sånt ställe, inte vår grej...

• Videli

Peak,

Näää det var ett sånt där BamseResort, tydligen ett paradis för vissa. Allt var försvenskat, usch absolut inget för oss, jag kan inte riktigt fatta varför man vill ha det så.
    När jag åker utomlands vill jag uppleva landet, maten o kulturen... Men på ett sånt här Resort kändes det som att Bo o Leva på IKEA... Men som sagt någon gång måste man ju pröva det oxå 

umbro,

Tack Kyss

• Videli
    PD77 skrev 2008-05-18 20:37:58 följande:
    Ni kan inte annat än älska min nya klänning! innerligarum.blogspot.com/
    Åååå vilken mysig mage, och söööt klänning. Nästan så att man längtar efter att vara gravid igen
  • Videli

mimmi,

Jooo det var en bra resa i alla fall. Vi lärde ju oss nått i alla fall

Rosesarered skrev 2008-05-18 21:25:16 följande:
    Videli > Berätta lite med om Howard soffor, har missat det totalt. Mer än att jag googlat och sett att deras kännetecken är hjul på benen. Är det ett märke eller vad kommer det ifrån?Blev totalförälskad, har sett liknande modeller hemma hos en vän men tänkt att det hette någon speciellt.
    Är nog som mimmi skriver, finns många modeller på Howard. Men den jag är kär i är engelssons svängda med avtagbar klädsel, en sån blir det när vi flyttar till hus.
  • Videli
    mimmi006 skrev 2008-05-18 21:50:14 följande:
    Vad är det för tyger på den? Letar efter en i linne...
    Menar du englessons? I så fall kan du få den i alla olika tyger...
Svar på tråden Vita tråden del 8