• Videli

Vita tråden del 8

Det ljuva livet skrev 2008-05-22 21:45:29 följande:
    Du är så välkommen! Tänk vad trevligt vi kan ha det med alla sönerna!
  • Videli
    Det ljuva livet skrev 2008-05-22 21:45:29 följande:
    Du är så välkommen! Tänk vad trevligt vi kan ha det med alla sönerna!
    Duuu jag tänkte nästa byta sida och MAN igår. Såg ni "Bonde söker fru" han som bodde på västkusten. Guuuuuud vilken gård han hade, skulle ju kunna skilja mig för den
  • Videli
    MildaMaränger skrev 2008-05-23 09:27:01 följande:
    När betalar FK ut havandeskapspenning? någon som vet?
    Det beror på vilket datum du är född. Jag fyller år den 27:e och för FP den 27:e...

Tror det är utbetalning den 25, 26, 27:e varje månad
  • Videli

numberone, MM

Tänk att det är er tur snart, åååå jag längtar tillbaka till första tiden. Det går såååå fort, Vide har blivit sååå stor nu, vill inte att han ska växa mer nu....
    Ni har en mysigt tid framför er

Här kommer min lille skit, 

• Videli
    numberone skrev 2008-05-23 10:33:12 följande:
    Videli:Åååå vilken gobit han är!!!
    Jaaaa han är såååå goooo
    lillafruluva skrev 2008-05-23 10:38:18 följande:
    Videli- hur kan han redan ha blivit så stor???? Jag tyckte han kom nyss!Iförsig tyckte jag det om min yngsta dotter med men nu är hon 16 månader!
    JA men jag vet, det är ju helt galet. Ska man behöva skaffa 10 barn för att få ha den här tiden lite längre. Det går för fort!
    Jag har oxå ångest för dagistiden, vi som till o med ska byta kommun. Jag har ju ingen koll alls vad som är bra dit vi ska flytta...
  • Videli
    lillafruluva skrev 2008-05-23 10:45:29 följande:
    Hehe, ja vi är ju inne på nummer fyra fick vi veta igår Oj, känner du ingen i nya kommunen då? Annars får du sitta i lekparkerna och prata med föräldrar och fråga
    Vaddå, nämen är du gravid...?? eller har du fyra? nu hänger jag inte med
  • Videli
    lillafruluva skrev 2008-05-23 10:50:35 följande:
    Ja, lite oväntat och oplanerat Vet inte exakt hur långt det gått men det borde bli i januari-februari!
    Åååååå vad kul GRATTIS

Jaaa jag trodde inte ens Vide skulle komma, men nu skulle jag kunna tänka mig flera barn. Men vi måste ha flyttat först
  • Videli

Min man fyller år idag och jag tänkte att vi skulle gå ut o äta...

Restaurng J eller Göteborg?

eller nått annat förslag????? HJÄLP!

• Videli

Hahahaha gick in på Resturang Göteborgs hemsida, dom har göteborgs riktnrummer här i sthlm....Coooooolt
    men hur går det till... hihihihi

• Videli
    Camilla R skrev 2008-05-23 11:38:15 följande:
    Vidarekopplar Vi var där förra sommaren och reagerade när vi skulle ringa och boka bord, trodde det var fel. Hursom så var det helt toppen där, både mat och miljö.
    Jaha gör dom, cool idé

Har du varit på J på länge, hittade ingen meny på hemsida....
Svar på tråden Vita tråden del 8