• Videli

Vita tråden del 8

malins79 skrev 2008-05-26 21:33:20 följande:
    här kommer en helt opiffat och en konstig vinkel på vår nya tvättstuga. Jag har köpt ny kamera idag, men det gamla minneskortet har maken i den söndriga kameran på jobbet, så det blev bara detta kortet som var något att ha med det interna minnet i kameran, så håll till godo.Imorgon ska jag försöka ta några mer.
    Jättefint...

Vart har du köpt dom svarta hinkarna?
  • Videli

Men Guuud kan en säng kosta 170.000 kr Tyckte våran var jättedyr och den kostade 40.000 kr....

http://www.blocket.se/vi/16558222.htm?ca=11_s

Nu har jag kommit på det. Det sitter folk och livnär sig på blocket. Ringde på ett par stolar igår som var billiga, 6 st för 1200 kr och nu säljs dom vidare för 2800 kr...
    Suck hur ska man hinna före dessa proffs Fundersam

• Videli
    malins79 skrev 2008-05-27 11:09:34 följande:
    Dessa stolarna köpte jag i söndags, 1200kr för alla 6. Det ska på vita volangdynor, har beställt från Hansonsmagasin.Visst blev det finare än de gamla?
    Ååååå Malin du gör alltid såna fyyynd på stolar.... *avis

Vad har du gjort med dom andra fina stolarna du köpte förut?
  • Videli

MM,

Tvättbalja som Malin visar är ju en super badbalja till din lilla skrutt i magen ju,

Supersnygg Malin!

• Videli
    knyttis skrev 2008-05-27 20:57:37 följande:
    Dom kan bli riktigt fina, undrar dock hur "skön" soffan är då det bara är "pinnar" mittbak!Hur går det med hon som sa upp sig? Ngn lösning?
    Hihihi det tänkte jag oxå, stackars barn kanske rammlar bakåt

Näää jag orkar inte anställa mer folk nu, börjar jobba själv nästa månad så lille Vide får vara hemma med sin pappa.
    Vi hoppas ju på flytt till hösten och så småningom försäljning av företaget....

Men du, jag tänkte på dig i helgen. Vart ligger ert hus ni köpt?
  • Videli
    knyttis skrev 2008-05-27 21:11:41 följande:
    Skönt att du håller med
    Nej jag tänkte bara just att jag inte visste vart det nya huset låg.

Ojjj huset är en soppa, eller inte huset utan allt.
    Har inte tänkt att säja nått men Hemlis vi har blivit erbjudna att köpa en gård. Just nu när vi precis köpt tomt o bestämmt oss för att bygga. Men det är via min svärmor som känner dom som har gården...

Jaja vilket fall som helst, bygga hus eller gård så blir det nog flytt till höst ändå. Vi måste sälja våran lägenhet innan dom bygger söder hela vårt område. Så vi kommer hyra nått tills huset blir klart!
  • Videli
    knyttis skrev 2008-05-27 21:28:56 följande:
    Men oj, vilken beslutsångest ni måste ha. I vilket skick är gården då, är de ngt ni kan få som ni vill ha det?
    Jaaa ibland vill jag bara lägga mig ner och gråta. Varför ska allt komma just nu?????

Gården är i jättebra skick, huset är på 240 kvm och ett gästhus på 50 kvm... Vi har bjudit en summa, så nu ligger bollen hos dem.
    Dom sa att dom skulle återkomma under veckan!
    Vi fick veta det här samma dag som vi kom hem från grekland, så det kom lite som en chock, för den ligger i ett område vi letat tomt i, som min man alltid ha sagt att han vill bo. Medan våran tomt ligger mkt längre ut...
Svar på tråden Vita tråden del 8