Inlägg från: mammaninna |Visa alla inlägg
  • mammaninna

Vita tråden del 8

jezzika: jag vet hur jag hade gjort.. jag hade satt panel längs taket å målat den vit, sedan hade jag förmodligen slipat å lutat golvet eller lätt-pigmenterat det så det blir ljusare. jag hade tapetserat rummet med småblommiga tapeter som går i ljust rosa. det hade fått stå en pelargonia i fönstret i en åldrad lerkruka med porslinsfat... *drömmer*...

har aldrig vart här förut, finns det rum för en till..?

• mammaninna

hej alla!
    här skrivs det så det finns inte en chans att hänga med..
    apråpå att missa blocketfynd så är jag fortfarande sur att jag ringde försent på en junosäng förra året. dom ville ha 3000:- det hade jag gett med glädje!!

• mammaninna

mimmi: tack för tipset! ska garanterat följa den budgivningen! jag bara älskar den sängen, blir nästan tårögd när jag ser den! har önskat mig en i många år...

• mammaninna

fina brödburkar det finns alltså! synd att vi bara har vårt bröd i frysen å aldrig något liggande framme..

fortsatt glad midsommar förresten!

• mammaninna

...kan man ha dom i frysen tro...?

• mammaninna
    Anjo2 skrev 2008-06-21 20:43:24 följande:
    tyckte den vita köks soffan var söt. Om det är någon som är intresserad......www.blocket.se/vi/16865577.htm
    för att inte tala om den lilla soffan med nytt tyg..
  • mammaninna

kan nån svara på detta? tror ni att man kan göra egna väggord shabloner eller är det jättesvårt att få det bra? ska skriva nåt i hallen och vad ska jag välja...?

Svar på tråden Vita tråden del 8