-
hur då? *känner mig korkad men skyller på amningen*LinaoMatilda skrev 2008-06-21 22:46:25 följande:Jag skulle nog kalkera över ordet till väggen istället för att använda shablon.
-
clara: dom brukar väl ha sortimentet på nätet?
-
lina: karbonpapper!
jo, nu fattar jag!
-
lina: å tack förresten
nu återstår bara att bestämma vad det ska stå och typsnitt..
-
god kväll!
har vart ute å ätit med mina systrar ikväll! mysigt! lille vilmer var såklart med på tjejkvällen men han är ju det lättaste barn man kan tänka sig!
måste ställa en fråga!
vi har köpt armeringsjärn som vi tänkte låta klematisen klättra på uppför vår vita husfasad i söderläge. tror ni solen kommer värma järnet så kraftigt att klematisen bränns?
undrar också om nån vet vart man får tag i någorlunda billiga olivträd om inte i danmark? på plantagen kostar det 450:- tänkte mig runt 250:- -
tack för svaren! ska kolla med coop direkt imon!
vill ha!!
nu åskar det här. lite mysigt men samtidigt läskigt! kommer dit nära kommer jag få beskyddarångest gentemot barnen.. -
god kväll?
är det nån som vet vilka som säljer påslakan från pernittengryn? vilmers farmor å farfar vill köpa doppresent å frågar vad han vill ha. har ni annars andra förslag på fina grejer till lillen? -
miamariah: tack! hittade dom men mannen är inte lika förtjust..
nu har jag chansen att önska nåt fint och så får jag black out..
-
när det känns som ett niagarafall mellan bena är det mycket..MildaMaränger skrev 2008-06-28 23:19:08 följande:hur mycket är mycket???
jag är inte välkommen in på din sida.. synd tycker jag..
miamariah: tack, det gör det säkert! får surfa runt lite å leta fina (=dyra) saker.. -
det gjorde min rara man!MildaMaränger skrev 2008-06-28 23:28:05 följande:oj.. ja då blir det nog en del... men man kanske hinner resa sig`? ska man palla att svabba också?