Inlägg från: mammaninna |Visa alla inlägg
  • mammaninna

Vita tråden del 8

MiaMariah skrev 2008-06-28 23:35:51 följande:
    tänk sicken tur vi har härinne tjejer som kan byta erfarenhet inte bara med inredning utan även förlossningar jag insuper varje rad ni skriver om vatten nu och lägger på minnet tills det är min tur
    när är det din tur?
  • mammaninna

nää, nu ska jag krypa ner bredvid min bebis! lycka till mildamaränger! hoppas den kommer snart bebben! är nästan avundsjuk, det är så häftigt att föda barn!

• mammaninna

är det nån som vill hjälpa mig? tänkte skapa en blogg men det blev tokigt...

• mammaninna
    LinaoMatilda skrev 2008-06-29 15:39:44 följande:
    Jag, och de flesta andra här, har blogspot. Tycker det fungerar bra. Gå in på någons blogg och klicka uppe i högra hörnet på "skapa egen blogg" (eller vad det nu står...)Jo, jag hade bara 10kg övervikt på bagaget
    jag gjorde så, men jag skapade ett konto med en blogadress och sen skulle jag välja adress igen å då kunde jag inte ha den som jag hade valt å så testade jag mig fram å så blev det klart men jag vill inte ha adressen. går det att ändra?
  • mammaninna
    LinaoMatilda skrev 2008-06-29 15:53:42 följande:
    du får ta bort bloggen helt och börja om.
    vet du hur man får bort den?
  • mammaninna

nu har jag oxå en blogg men vet inte hur man använder den..

• mammaninna

vill oxå gratta numberone! hoppas ni kommer iordning å får en bra "nystart" hemma!

• mammaninna
    Mammatilltretroll skrev 2008-06-29 22:38:51 följande:
    Idag har vi en mörkgrå soffa och jag tycker att ljusa fläckar ofta syns i, typ välling,smör, yogurt, glass..Men oftast tycker jag att de blir fläckfria efter tvätt på 40 grader i maskin..Jag är sååå sugen på en vit soffa och la idag ett vitt överkast över soffan för att se hur det såg ut. Efter en minut var det tre fina chokladfläckar mitt på.. och jag började fundera på om vit soffa var så bra idé?Men vitt kan man väl typ köra klorin påom inte vanlig fläckborttagning funkar?Och klädseln är alltså tvättbar i maskin på 40 gader..Vad säger ni - vit soffa + småbarn - Tumme upp eller Tumme ner?
    det blir nog fläckar på alla klädslar, vitt kan däremot bli solkigt lätt men tror inte det kommer hinna bli det mellan tvättarna..
  • mammaninna
    mimmi006 skrev 2008-07-02 20:19:31 följande:
    Jag har målat skolbänk, stol, tallrikshylla och fönsterbänkar idag och borde ta ett bad i lut! Har färg överallt! Upptäckte att beckers färg nog fungerar lika bra som fluggers, jag bröt en i 0500-N och den täcker fint.
    jag har oxå målat idag. garaget. så lagom kul, ditt måleri lät mer inspirerande!

här skrivs så mkt så man hänger inte alls med, ändå tycker jag att jag hänger här en del..
  • mammaninna

grattis MILDA MARÄNGER!
    å grattis NUMBER ONE till positivt besked!

maken är borta ikväll så jag sitter å inspirationsläser bloggar. nån som vet hur man lägger till besöksräknare?

• mammaninna

videli: läste på din sida att du är egenföretagare. vad gör du?

• mammaninna

himmelbit: fy vad tråkigt! stackars er! får ibland skräcktankar att alla bilder ska försvinna så vi försöker att ofta lägga över dom på skivor, man vet ju inte vilken dag den krashar..

• mammaninna

bea: var hittar jag kortet? kul historia! har själv fått hjälpa till att "jucka kabel" under renoveringsår..

• mammaninna

hej! har frågat förut men inte fått svar.. är det nån som vet hur man lägger upp "antal besökare" på sin blogg?

• mammaninna
    mammaninna skrev 2008-07-12 11:21:31 följande:
    vaniljdröm: tack! :-8
    försökte göra en pussmun haha!
Svar på tråden Vita tråden del 8