Inlägg från: Kaktus76 |Visa alla inlägg
  • Kaktus76

Vita tråden del 8

Peak:  Jättefina korgar. Jag skulle verkligen uppskatta att få en sådan. Jag tycker att du ska ta ut blöjorna ur förpackninen,lite snyggare så. Men ska det vara praktiskt så ha dom kvar i sin förpackning!!

• Kaktus76
    Anton2005 skrev 2008-05-22 20:49:18 följande:
    Lite nytt från bebisrummet i min blogg
    Jättefint. Där kommer bebisen att sova gott   Väntar med spänning på flera bilder
    Det kommer snart va?!
  • Kaktus76
    numberone skrev 2008-05-22 20:37:42 följande:
    Ååå jag är helt lyrisk.... har fyndat jätte fina burkar att ha på skötbordet idag.... Skall slänga ut en bild i bloggen om en liiiiten stund så ni får se....
    Ja in med bilder NU!!!!!!!!!!!!!!!!

Annars är det bara lugnt med magen eller? Här har det varit tryckande känsla nedåt hela dagen...men inga värkar eller vatten avgång. Så det blir till att vänta ett tag till,har ställt in mig på att gå över tiden denna gång!!
  • Kaktus76
    numberone skrev 2008-05-22 21:34:30 följande:
    Kaktus:Jag har nog börjat få lite förvärkar verkar det som....känns härligt att iallafall nåt händer!!Va roligt att ni tyckte om burkarna.... jag föll direkt för dem å så var de ju billiga med 59 tror jag....Kram, dags att hoppa ner i soffan med jordgubbar!!
    Åh vad avis jag blir. Spännande att se om du finns här inne imorgon då Lycka till om det skulle bli av i kväll/natt!
  • Kaktus76

lillafruluva:   GRATTIS till den lill*

Det verkar som det är smittsamt i denna tråden...akta er som inte vill bli gravida nu
    Hur många är det som väntar? 4-5?

• Kaktus76
    lillafruluva skrev 2008-05-23 12:56:19 följande:
    Nytt i bloggen!Snart åker vi ut till torpet, gissa om jag längtar nu när solen skiner!!
    Wow,vilket fynd. Jättefina möbler!!!  Som sagt,med lite vitt kan man ändra det mesta

Ha det så gott på torpet!!
  • Kaktus76
    Vaniljdröm: Jättefina,dom där har jag tittat på också. Men tyvärr så passar inte färgen in nånstans........ hos oss alltså!!!!

Kajsa: Fin,fint! Du är händig du.

MM: Jättefin mobil du gjort. Har också letat efter någon fin att ha både över sängen och över skötbordet men inte hittat. Och ge sig på att sy en själv det finns inte ens i tanken. Då är det nog lugnast för bebisen att vara utan

Här har vi haft fint väder idag. Var in en sväng på stan och gick på tivoli som finns här i stan i helgen. Albin åkte karusell,ja åkte och åkte. Ett halvt varv sen tyckte han att det var otäckt...stackarn!!
    Nu är han hos farfar och åker åkgräsklippare och maken är på killfest så jag är helt solokvist.... Ska ta och rensa i våran garderob...borde ha gjorts för länge sedan. Kanske att förlossningen sätts igång av detFundersamFundersam  Nja..knappast,men rensas behövs det iaf.
    Ha entrevlig lördag kväll!!!!
  • Kaktus76
    P5240832.JPG
    P5240833.JPG
    För er som kommer ihåg så ville jag ha förslag från er om jag skulle ha en vit/röd prickig kappa tillsammans med dessa längder?! I det lilla fönstret finns det enbart en kappa.
    Eftersom jag inte blev riktigt nöjd med kappan i  fönstret så klädde jag en lampskärm i det tyget ist,på så vis fick jag in det röda även här.

Nä dags att kolla lite på Esc....Vad tror ni om Charlotte´s chanser ikväll?

För dig BEA vore det ju klirr i kassan om hon vann Håller tummen!!
  • Kaktus76
    PD77 skrev 2008-05-25 08:27:48 följande:
    Va smart! Ser jättefin ut! Var köper du tyget? Det var så himla fint.
    TACK!!  Tyget har jag skickat efter på stil och stof.

Ha en underbar morsdag allesammans!!!! Hoppas ni får en bra dag och kanske ett och annat paket också

13 år: JÄTTEFINA burkar ni fyndat och tur att maken var med på din sida så du slapp ta till
    övertalningsplanen
Svar på tråden Vita tråden del 8