-
WOW vilken fin stol. Skulle absolut inte ha något emot att få en sådan i doppresent till mitt barn. Förstår verkligen att det blev en uppskattad dopgåva!!Smultron och glass skrev 2008-05-14 20:54:52 följande:Hej allihop!Jag har ett nytt inlägg i bloggen, det första på evighetersmultronochglass.blogg.seNu ska jag göra en stor kopp te så att jag inte blir så sötsugen när jag kollar på Leila, och sen ska jag läsa ikapp, i alla fall några sidor (ni skriver ju så fasligt mycket ). Så ser planerna för min kväll ut.
-
HJÄLP!!! Hur tycker ni att jag ska ha det? Era åsikter tas tacksamt emot.
Bara kappa? Kappa+längder? Eller bara längder?
Till hö om detta fönster finns ett litet fönster(på andra väggen) där har jag bara kappa. men hur ska jag ha det i det stora fönstret??
OBS!!! Ej piffat klart,en lampa ska dit också. Sen får ni gärna tipsa om vad som ev ska hänga i fönstret? Vad har ni (om ni har nåt) i ett barn fönster? -
Tack för era åsikter. Känner mig heller inte så nöjd med resultatet med både och. Får kolla igen med bara längderna. Ni tror inte att det ser knasigt ut med vita längder i ett fönster och vit/röd kappa i det andra fönstret? Tilläggas kan att den väggen där kappan sitter mot är vit.
-
Lynn84: GRATTIS
till lillkillen,hoppas att allt gick bra och att ni alla mår fint!!
-
Längderna har jag köpt på Indiska.malins79 skrev 2008-05-15 06:16:16 följande:Jag tycker det var fint med kappa+längder. Är längderna färdigaköpta eller har du sytt dem själv?Bra,kul med en positiv nyhet i allat elände med badrummet.Vaniljdröm skrev 2008-05-15 08:28:20 följande:Godmorgon alla!Så mycket fint ni visar. Underbara trädgårdsmöbler både Anton och Sylt!Jag känner mig glad idag. Jag vet att man inte ska ropa "hej" ännu men det visade sig efter samtal med de gamla husägarna att badrumsrenoveringen var gjord så sent som 1997 vilket iaf inte innebär något direkt åldersavdrag om skadan blir godkänd.Nej jag tror inte att hon har visat någon bild,såg bara i hennes gb att den lille hade tittat ut!LinaoMatilda skrev 2008-05-15 06:27:13 följande:God morgon!Grattis Lynn! Hoppas vi får se bild snart. Eller du kanske redan har visat bild, hittar inte ditt inlägg bara Kaktus gratulationer.Mitt plus har gått ut, så nu är jag tvungen att kolla på den där dumma reklambannern. Fyy jag gillar inte reklam! (om det inte handlar om inredning då )
-
GRATTIS13 år emellan skrev 2008-05-15 12:51:22 följande:Misak:Jag har provat alla möjliga billiga lack-färger som man hittar på Biltema, ica etc. Och jag blir besviken varje gång, den fäster inte - fastän jag grundar och slipar, den flagnar, den gulnar - you name it...Men som ngn sa, vill man ha lite shabbychic så funkar det men en billigare färg för det kanske är meningen att den ska flagna (eller nej, FLAGNA ska den ju fasen aldrig göra)... Flugger eller Nordsjö är numera det som gäller för mig.Sylt:Du ÄR galen! 10 vagnar?!!! Jag ger bort mina (nej, Björns) kläder till vänner.OCH VET NI VAD? Jag är ju precis hemkommen från en arbetsintervju på systembolaget...OCH JAG FICK DET!!!!!!!!!!!!!Fatta så skönt med att arbeta på ett stort statligt bolag! Jag som är van vid att arbeta häcken av mig på små eller medelstora restauranger.
Jätteskoj! Ja det är skönt med en anställning i ett stort företag,det känns lite tryggare så!
Sylt: 10 vagnar.....????!!!!! Hur gjorde du att få mannen med på det? Eller du kanske inte frågadeFörsöker att få mannen att förstå att vi VERKLIGEN behöver en ny vagn till bebisen,den vi har är ju snart3,5 år gammal..men icke då. Han pratar mest om att köpa nya fälgar till bilen
-
Lynn: Åh sååå fin han är!!! En sådan goding gör ju inte att man längtar mindre tills våran kommer
-
Idag har jag fyndat ett stort fint skåp
Problemet med vart dator´n ska stå är borta. Förut har den stått på matsalsbordet och stört inredningenMen nu alltså så är det "problemet" löst!
Fyndade skåpet på Second Hand för endast 400 kr............. Ett stort skåp med en lucka som man kan fälla ner och på den ha ex datorn. Innanför luckan finns det små fack och lådor där div pennor osv får plats.
Har ej bestämt om jag ska måla vitt eller behålla det som det är. men om jag målar,vad ska jag ha för färg? Använder nu Flugger´s färg men tycker att den kan kännas lite seg och att penseldragena syns så väl.
Bild kommer efter helgen.
Nu ska jag läsa ikapp!!
-
numberone: JÄTTEFIN pianopall,verkligen! Och brädan likaså!
Kajsa: Vadman blir på dom som inte vet vad som är mitt eller ditt och låter andras saker vara!
Så fint alla har gjort i stugor och utomhus,kul med nyheter i bloggarna. Här blir det nu piffning inomhus,ska dammsuga och torka golv innan jag ska hämta sonen.
Ha det gött så länge!! -
Hur lägger man in bilder i bloggen så att dom kommer bredvid varann och inte under varann? Är det någon inställning som måste göras?