Vita tråden del 8
Anton2005: Tycker det var ett jättegulligt namn. Passar ju även till Anton. *Anton och Algot* låter ju inte alls helt fel
Anton2005: Tycker det var ett jättegulligt namn. Passar ju även till Anton. *Anton och Algot* låter ju inte alls helt fel
Peak: Jättefint hus,verkligen!!! Där kommer ni alldeles säkert att trivas.
Kikar in en sväng så här på kvällskvisten. Hoppas ni har haft en bra dag idag?! Här har det blåst(läs,stormat) och regnat omvartannat...TRIST!!! Men då passade jag på att sova i ca: 2 timmar-skönt- Har lite dåligt samvete när jag är hemma på dagarna och inte gör så mycket,men nu när jag har havandeskapspenning så betyder väl det att jag ska vila och förbereda mig för det som komma skall. Eller hur,visst är det så ???
nublu: Trist med härmapor,fräckt!!!!! Så får man ju inte göra.
mimmamum: GRATTIS till vinsten Jättefina vinster dessutom. Nu är din vecka räddad kan jag tänka mig
mimmi006: Hotad i bloggen?! Fy så otäckt....vet inte vad det handlar om,men måste vara en person som har lite att göra och är en gnutta avundsjuk. ANMÄL!!!
numberone: Jättefin tavla i bloggen(har även kommenterat i bloggen) vars har du köpt den? Skulle också vilja ha den till bebisrummet.
En fråga till er alla: Om man ska måla om en möbel,bör jag då måla först med häftgrund (heter det så?) och sen måla på med färgen??
Otäckt när någon "roar" sig på någon annans bekostnad. En SJUK människa måste det ju vara. Som sagt hoppas man får vara med i det slutna forumet?? Ni ger mig så mycket inspiration med era vackra hem!!!
Någon här som vet vart jag kan få tag på en lampskärm som är röd med vita prickar på??
Har äntligen bestämt att jag vill ha röda detaljer i rummet. Har beställt röd/vita gardiner från stof&Stil så då tänkte jag att det skulle passa med en skärm i liknande färger till.
Någon annan här som har det "färgteamat" i barnrum?