Vita tråden del 8
Knyttis: Önskar åter igen att man kunde sy när man ser era fina alster.

Mia: Bakar du varje dag?? Din man måste vara salig!! *mums*
Hej!
Kikar in snabbt bara. Kollar matchen med
Grattis Kajsa. Fu fasiken vilka kap du gjort. Vet hur länge du letat efter ett sådant skrivbord. Lyckos dig med stolarna också. Ja, du borde nog köpa en lott
GRATTIS NUMBERONE TILL ER LILLA ELLEN!!!!!!!!!!
Fick en jobbig start i livet precis som min Theo läser jag. Hoppas innerligt ni återhämtar er snabbt och att lilla Ellen mår bra under förutsättningarna. Jag kommer ihåg det som en tuff första tid, speciellt med en sådant start på föräldraskapet. Men snart njuter ni av det till fullo. Första chocken måste få lägga sig. Hör av dig om du behöver prata. Jag fick hjälp på BB att bearbeta det som skedde under/efter förlossn..
Ännu en gång STORT GRATTIS!!!
Hej hopp!
Hoppas alla haft en underbar dag, trots sjuka barn och "hemmafirande". Själv är jag och lilla T nyss hemkommen från firandet hos vänner. Sambon fick faktiskt stanna kvar och fortsätta festa. Snäll jag är va? Lite trött efter att ha jobbat halva dagen cokså idag, det slapp jag inte undan tyvärr.
Nu ska jag ta och måla lite på leksakskistan. Har börjat måla med en ny färg. Nordjsövit heter den och är lite mjukare i tonen än Fluggers råvita. Känns bra faktiskt. Bilder kommer senare.
Kram Nina
Mori - HEJ! Så längesedan du var här. Allt bra?
Knyttis: Mums vad gott det såg ut. Spara lite till mig e du snäll.
Nu har jag målat klart kistan OCH sista strykningen på en tripp trapp jag köpt på blocket. Man är helt galen som målar mitt i natten, jaja. Nu är det natti, natti.
Hej tjejer!
Börjar med att ge en stor kram till Himmelbit med familj. Tänk att ni har fått världens finaste lilla tjej till er. Bara er och ingen annans!! Hoppas också att ni får komma hem till helgen och mysa. Allt blir så annorlunda då. Själv stannade jag på BB 5 dgr eftersom vi ockå hade problem vid förlossningen och lite nervös var jag allt när vi väl var hemma att inte ha sjuksyrrorna till hands. Men att bara få komma hem ger en styrka. *stor kram*
Åh vad jag är avis på att ni varit i Stockholm och shoppat tillsammans. Hoppas såååå att det blir fler ggr så jag kan hänga på. Känner verkligen att jag behöver inspiration inför husflytten. Och pengar Vill se bilder på fynden nu!!!!!!
Till min fråga:
Jag har sett en del fina soffbord i bloggarna. Vart hittar man sådana med den lantliga stilen?
Gärna bilder
Jag ar tänkt sälja mitt avlutade vitmålade drängaskåp som jag köpte för 1500 och målat för ca 500. Hur mkt tror ni att man kan få? Jag har kollat ut ett annat vitrinskåp som jag vill ha nämligen. Kostar en hel del.....gaaahhh....
Här ligger skåpet.
www.familjeliv.se/hem/ninizen/galleri.php
Välkommen Kakan! Glömde i all hast....
MM: Mmmmm, vilken ljuvlig säng. *Kom nu då bebbe så du får se hur fint din mamma gjort* VRÄKNING!!!